{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
712 visninger | Oprettet:

Spændende arrangement i Aalborg {{forumTopicSubject}}

Så er alle detaljerne kommet på plads ang, vores arrangement i Aalborg på dyrskuepladsen d. 4. og 5. august 2007.

Der vil være ting som kørsel af forskellig art, minimulefodbold, bedømmelse og mønstring af alle ponyer max. 110 i stg om lørdagen.

Søndag er for alle racer uanset højde, også for æsler, katte, hunde, kaninger mm. der vil være agility, bedømmelse og mønstring (lidt som til kåringer, men kan kun bruges gyldig i minimule regi og vil ikke kunne anvendes i nogen form for avlsarbejde) og dyrskue for alle.

Du kan også komme og sælge dit brugte udstyr til dyr, der vil være ponyridning og kørsel for børnene og meget andet.

Så kom som deltager og oplev den ulitmative weekend, med dyrene i fokus og hygge for ejerene. Alle er selvfølgelig også velkomne som tilskuer. se mere på www.minimule.dk under arrangementer.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Spændende arrangement i Aalborg
  • #1   21. jun 2007 SKAL ponyerne have papier ?

• #2   21. jun 2007 nej der er for alle racer også blandinger uanset str.

• #3   21. jun 2007 Okay ville jeg virkelig gerne med til med min shetter!!!
    Hvad er det så man laver på den der dag $:

• #4   21. jun 2007 og alle er jo også velkomne allerede fredag aften, men der er så kun konkurrencer for andre end minimule om søndagen, men der er jo rig mulighed for at hygge og evt. træne om aftenen eller når banerne ikke bliver brugt til konkurrencer.

• #5   21. jun 2007 Lørdag vil indeholde følgende ting.

Test din pony, hvor i ved morgenmaden får uddelt en ukendt opgave, som i har dagen til at øve med jeres minimule.

Kørsel på og omkring dyrskuepladsen, og der kommer evt. en og fortæller og viser en masse tips ang. kørsel og tilkørsel.

Minimule mønstring og bedømmelse - Henny Hove kommer og bedømmer minimulerne lørdag ud fra mønstring og type. (lidt lige som til kåringer, men bare IKKE gyldig i andre sammenhæng, uden for minimule regi)

Minimulefodbold. Kun for sjov og for hyggens skyld.

Søndag vil indeholde
    Fra kl. 11.00 er der bedømmelse og mønstring af alle dyreracer. Henny Hove kommer og bedømmer de forskellige dyr, disse bedømmelser er ikke gyldige i avls sammenhæng, men kun i minimule regi. (Lidt lige som til kåringer, bare uden avismæssig betydning)

Alt efter interesse, vil der også være mulighed for at deltage i galopløb og / eller forhindringsløb med din hest/pony, uanset race, størrelse og køn. De tilmeldte vil blive delt op i klasser af passende størrelse og type, så det bliver mest fair for alle.

Fra kl. 11.00 er der agility for alle interesserede, uanset størrelse og race på dit dyr

• #6   21. jun 2007 Lyder meget Hyggeligt smiley ville rigtig gerne med så vil se om jeg ik kan få vores nabo til at køre smiley

• #7   21. jun 2007 det lyder bare godt, du kan jo bare tilmelde dig via hjemmesiden eller min mail

• #8   21. jun 2007 uhh:D kunne være jeg skulle tage min pony og kanin med så:D

hvad er der jeg kan stille op i af "klasser" med dem?

min kanin er en grå blanding af løvehoved og hermelin og min pony er 149 m sko og er NF:D?

• #10   21. jun 2007 og er det der ude imod Finstrup eller hvor er det?

• #11   21. jun 2007 jamen du kan stille op til det hele om søndagen med din pony, også løb. Kaninen kan være med i dyrskue og hvis der kommer nok kaniner eller andre smådyr, kunne vi evt. lave en hoppekonkurrence for dem. en mini agility evt.

• #12   21. jun 2007 det er ude omkring Bilka i Skalborg.

• #13   21. jun 2007 ja okay;D ved bare ikk om min kanin gider springe;D men jeg må lige have købt en sele til hende og så få øvet lidt her i sommer:D
    og hvor langt er det ponyerne skal løbe og hvad er det for noget forhindrings noget?

• #14   21. jun 2007 jamen det kunne jo evt. være lidt spring til hestene, eller nogle bestemte opgaver i skal løse på vejen i løbet. (selvfølgelig ikke alt for svært) og sådan nogle ting.

• #15   21. jun 2007 Hippo hest, jeg er ikke længere medlem af gruppen, men ville gerne gøre det, hvis du ville invitere mig igen

• #16   21. jun 2007 i skal endelig ikke holde jer tilbage, hvis i har nogle ideer til at gøre arrangemere spændende, så kom endelig med dem.

• #17   23. jun 2007 hvornår er der sidste til´melding, og hvad skal manh skrive.. det kunne jo være interessant og komme med den eller begge hypper d: , bor alligevel ik så langt der fra:p .. heh

- men hvor i skalborg er der??

• #18   24. jun 2007 du kan allerede nu begynde at tilmelde dig, sidste tilmelding er den 20 juli.

På hjemmesiden er der en side under arrangementer, der omhandler arrangementet og går du ind under et af temaerne f .eks. dyrskue er der et link til tilmeldingen. den udfylder du bare og så skulle det komme til mig,

Kommentér på:
Spændende arrangement i Aalborg

Annonce