956 visninger
|
Oprettet:
Ridelejr for ældre {{forumTopicSubject}}
Hej venneeeerrrr
Jeg tænkte på om der er nogen, som kender steder rundt omkring i landet, som afholder ridelejr næste år, som også 19 årige må komme med på?
Jeg savner nemlig sådan selv at være på ridelejr og vil rigtig gerne afsted næste år med min ismule.
Ridelejren må også gerne være for andre hesteracer, det behøver slet ikke at være for islænder only.
Og er der evt. nogen som vil med mig? (nye venner er altid godt) xD
Mange taaak
Mvh Bi og Dreki
apr 2011
Følger: 8 Følgere: 5 Emner: 10 Svar: 368
https://www.mindful-horsetraining.com/ridelejr---voksne.html#
Det var superfedt og jeg fik rigtig meget ud af det + at vi kamphyggede sammen os der var der
Kort fortalt: super undervisning og gode aktiviteter, hygge og mega god mad, skønne mennesker, både de andre kursister og Michelle og hendes familie som stod for lejren.
Jeg havde min egen ‘isdrage’ med, men der er også mulighed for at låne en hest.
Der var både ridende deltagere og deltagere der kun arbejdede fra jorden. Så der er plads til alle
Jeg har lige skrevet og tilmeldt mig igen - håber der er plads!
Der er earlybird-rabat. Det kan du vist finde på facebook samt yderligere info om dato osv. Jeg er desværre ikke på facebook, så kan ikke linke til det.
Hvis du skulle finde noget andet, men tilsvarende - så skriv gerne et link - jeg kunne nemlig godt finde på at tage på flere lejre/kurser. Især hvis det er er af kortere varighed fx en weekend eller forlænget weekend.
God dag
nov 2012
Følger: 45 Følgere: 37 Heste: 6 Emner: 46 Svar: 228
Omggggg du en lifesaver, det lyder vildt fedt, mange tak!
Håber jeg kan finde mig en plads xD
Skal nok skrive hvis jeg finder noget! Mange tak
apr 2011
Har du været på en af hendes lejre?
Jeg kiggede også lige på Ridecare.dk og det ser også spændende ud
Nogle der har prøvet at være på lejr der?
mar 2011
Følger: 146 Følgere: 1642 Heste: 4 Emner: 1.745 Svar: 18.543
Mvh TT
nov 2012
Følger: 45 Følgere: 37 Heste: 6 Emner: 46 Svar: 228
Karen D: har faktisk skrevet til dem fordi jeg også lige fandt dem og det kunne neget muligt være jeg gør det! Det er dog rimelig lang væk, så må lige finde ud af hvordan det skal gøres, ellers må jeg tage på en anden lidt tættere på ... tak for svar!
jul 2007
Følger: 136 Følgere: 727 Heste: 15 Emner: 175 Svar: 1.387
apr 2011
Endte du med at finde en ridelejr?
Jeg kommer på den jeg linkede til tidligere - måske ses vi imorgen?
Ridelejr for ældre