727 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Regnjakke til stævne Regnjakke til stævne

Hej HG smiley
Jeg skal til stævne her i weekenden og det er udenfor, men det ser desværre ud til at der skal regne. Mit spørgsmål er så om man gerne må have en gennemsigtig regnjakke på, når man skal ride på banen i både dressur og spring, og skal dommerne først sige når man må eller må man bare gøre det uden tilladelse? ville være ked af at ødelægge min nye Animo ridejakke

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Maling af køkkenvæg 500 kr.
  • Opsætning af spots 400 kr.
  • Scooter hjælp start 915 kr.
  • Fjernet glasvæg 2.500 kr.
  • Havearbejde 500 kr.
  • Opsætning af 3 svæve hylder 950 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Regnjakke til stævne
  • #1   7. sep 2018 Din nye animojakke går ikke i stykker af at blive våd - det bliver den også når den vaskes. Du må kun ride med regnjakke, hvis dommeren giver tilladelse smiley

• #3   7. sep 2018 Dommeren skal give lov.. Men du kan jo have den på på opvarmningen og så tage den af lige inden du skal på banen.
    Jakken går ikke i stykker af lidt regn:-)

• #4   7. sep 2018 Lige til de forrige der har skrevet - gælder det også dressur så?? Synes aldrig jeg har set nogen få lov i dressur før, men ser det til gengæld tit på springbanen??

• #5   7. sep 2018 Jeg har en enkelt gang fået lov i dressur..
    Der havde regner i flere timer, og midt i min klasse blev der sagt over højtaleren at dommeren havde givet lov til at ride med regnjakke på begge baner.

• #6   7. sep 2018 Det er altid dommerens beslutning om der må rides med regnjakke eller ej, ligesom det også er dommerens beslutning om der må rides uden stævnejakke, når der er varmt. Og ja, så er springdommere ofte mere large end dressurdommere hvad påklædning angår, men det er sådan det er smiley

• #7   7. sep 2018 Som ellers skrevet i tråden, så er det altid dommeren der skal give lov - uanset disciplin..

Må indrømme jeg som dommer faktisk ikke ville give lov smiley (ja.. skrappe mig smiley )

Ligesom jeg faktisk heller ikke plejer at give lov til at ride uden jakke når der er varmt.. Jeg har den holdning i varmen at hvis man kan forlange at ens hest præsterer på banen, så kan man også selv have den jakke på i de 5 minutter programmet tager smiley Hvad man så har på eller ikke har på på opvarmningen er jeg ligeglad med smiley

Kommentér på:
Regnjakke til stævne

Annonce