{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
687 visninger | Oprettet:

Debat; Fremtidens Hovpleje v. Trimmer og Beslagsmed. {{forumTopicSubject}}

"Fremtidens Hovpleje - Hvor skal vi hen" ?!
Går din hest med sko eller er den barfodet?? - det er efterhånden et ofte stillet spørgsmål blandt danske hestefolk - og debatten er stor ikke mindst blandt fagfolkene.

DHE Træf byder indenfor til debat!

Natural Hoofcare Practitioner Björn Rhebergen, og Dansk Beslagsmed Tobias Villsen debaterer fremtidens hovpleje i forhold til de verdener de hver især bevæger sig i. Debatørerne fremfører 15 minutters præsentation hver, hvorefter debatten åbnes op med spørgsmål fra publikum.

Læse mere på: https://www.facebook.com/events/197825864254607/

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Debat; Fremtidens Hovpleje v. Trimmer og Beslagsmed.
  • Mette S
    Mette S Tilmeldt:
    jan 2015

Følger: 8 Følgere: 7 Svar: 84
    #1   2. jul 2018 Mon det går godt?! Med den retorik Hr. Villsen ellers benytter sig af på de sociale medier, så kan jeg godt have mine tvivl om saglig- og lødigheden i den kommende debat.

• #2   2. jul 2018 Nøj sikke en spændende debat.. Jeg kunne dog rigtig gerne tænke mig at få debattørernes uddannelse og erfaringer at vide på forhånd så man kan se hvor farvet de er eller om de har erfaring med hinandens arbejde også..
    Derfor var jeg utrolig glad for Adam McShane fordi han både har en uddannelse som smed, men også trimmer. Så han ved fordele og ulemper ved begge sider. smiley

Mvh TT

Kommentér på:
Debat; Fremtidens Hovpleje v. Trimmer og Beslagsmed.

Annonce