{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
873 visninger | Oprettet:

Out reglerne {{forumTopicSubject}}

Efter at have læst reglement igennem et par gange og stadig ikke forstår hvordan disse out regler fungere spørger jeg nu jer kloge mennesker her inde

Hvordan hænger det sammen med de her out regler, hvordan virker det i dressur og er der out regler for spring også?
Jeg har nu to gange redet ld1 til både 66,6% og 65, et eller andet % hvor mange gange må jeg ride programmet endnu, og må jeg ride ld2 bagefter, eller bliver jeg udelukket fra både ld1 og 2 når out reglen gør sig gældende ?

Mvh Nichole


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Out reglerne
  • #1   5. feb 2018 Hej Nichole
    Du skal have fået placeringer, før OUT træder i kraft smiley

    Det er såmænd meget enkelt beskrevet i reglementet:

    Ekvipagen har i det pågældende program samt højere programmer samlet 3 sejre med minimum 65,000 %
    ELLER
    Ekvipagen har været placeret i højere programmer 5 gange med minimum 65,000%

    Helt enkelt: når du har 3 røde rosetter, hvor dine resultater ligger på 65% eller derover, så er du udklasset af LD1. Så skal du til at starte LD2 og LC-klasser smiley

    Du må naturligvis også ride LD2 og LC-klasser FØR du bliver udklasset af LD1, og så gælder det samme: 3 røde rosetter, så er du udklasset - eller 5 placeringer i alt (altså alt, hvad der giver rosetter).

    Det er næsten på samme måde i springningen - her må du have vundet klassen med 0 fejl et antal gange (se i reglementet) eller have været placeret et antal gange, også med 0 fejl.


  • #2   5. feb 2018 Mange tak for svar, vi har kun fået 1 2. plads med roset indtil nu, så der er da lidt klasser tilbage, Vi starter skam både LD og LC når vi er afsted, ville bare have helt styr på Out reglerne inden vi starter noget vi enlig ikke må smiley

Kommentér på:
Out reglerne

Annonce