{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.750 visninger | Oprettet:

Hvad skal til for at starte stævner? {{forumTopicSubject}}

Hej HG

Jeg har nu ledt og ledt på diverse sider men syntes jeg mangler nogle konkrete svar på hvad det enlig kræver at starte stævner. smiley

Skal man nødvendigvis have de tre kurser
Klar parat start
Ryttermærke 3 og 4

OG have licens?

Nu er jeg total ny i det med stævne verden, hvilket min hest også er, så ingen planer om at skulle starte højre end klubstævner de næste i hvert fald 2 år. smiley

Jeg er klar over min hest skal være registret som konkurrence hest i passet, hvilket jeg går ud fra kræver at det sendes ind, så det skal der lige styr på, han er passet med vacciner, smiley

Så det er vel enlig bare mig som rytter jeg ikke helt kan finde ud af hvad jeg skal have på plads af papir. smiley

Derudover kan jeg ikke finde ud af det med distriks numre, hvilke numre der høre til hvor, jeg mangler ligesom en form for tabel oversigt, så hvis nogle er en haj til distriks numre vil jeg gerne be om hjælp til at skrive en fin tabel over disse. smiley

Kort og godt mangler jeg en to do liste der skal være styr på før jeg kankomme igang med starte stævner smiley

Til jer der bare henviser til drf så spar jer, har printet alle bestemmelser ud fra dem, så kan ikke bruge en henvisning til noget. smiley
Til jer der har tid og lyst til at hjælpe en nybegynder stævnerytter i gang, modtages hjælpen med kyshånd smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad skal til for at starte stævner?
Kommentér på:
Hvad skal til for at starte stævner?

Annonce