{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
735 visninger | Oprettet:

E - stævner.. {{forumTopicSubject}}

Jeg har overhovedet ingen erfaring med stævner og har derfor et par spørgsmål.. Til E- stævner. Bliver den procent man har redet til gemt nogle steder eller er det kun C- stævner og opefter ens procenter bliver registreret?
Hvis det kun er C - stævner.. Hvordan ved man at nogle evt er udklasset i E og D?
Og er der nogle særlige regler omkring bidløst til disse?
Skal man have ryttemærker e.l. I E og D stævner? smiley

Mvh TT

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  E - stævner..
  • #1   10. maj 2017 Nej, dine resultater bliver kun gemt hvis klubben gemmer dem.
    Man skal selv holde øje med om man er berettiget til start.
    Reglerne for bidløs optømning er de samme hele vejen op.
    Nix, ingen ryttermærker. Kun en vaccineret hest.

• #2   10. maj 2017
    DRF Live gemmer resultaterne på D stævner, men det kræver man ved hvilket stævne man leder efter og hvornår.

Jeg har selv en ekvipage eller to jeg har haft kig på mht. udklasning og om det blev overholdt. Også er der ikke andet for end at tro på folk overholder det eller selv holde øje med det.

• #3   10. maj 2017 Okay smiley rigtig mange tak for hjælpen smiley så lærte jeg noget nyt i dag også smiley

Mvh TT

• #4   10. maj 2017 Du skal iøvrigt kigge efter d stævner. E stævner er interne stævner der sjældent inviteres til men holdes for rideskolens egne medlemmer og børn.

Alle stævner på Fyn findes på www.drf-d7.dk der står datoer også kan man finde proprostioener på drf go eller klubbens hjemmeside når de kommer op.

• #5   11. maj 2017 Jeg kontaktede den lokale rideskole (kender ejeren) og spurgte om hun kom til at afholde nogle bidløse stævner/klasser her efter sommerferien som vi kunne starte. Det kunne hun da nok godt arrangere svarede hun. Så det håber vi hun gør smiley

Mvh TT

• #6   11. maj 2017 C stævner kræver rytterlicens samt konkurrence registering af hesten. Via dette kan man altid finde hestens og rytterens resultat på GO.

Til E og D stævner kan man nogle gange søge resultaterne, især på det nye Live2, men ikke altid via det alm. Live (der hvor stævnerne oprettes med program).

Den eneste der ved om man er udklasset eller ej - til D og E stævner - er rytteren selv. Det er rytterens opgave at holde øje med at man er startberettiget i den klasse, man tilmelder sig i.

Der er regler omkring bidløst og de kan læses i reglementet og du skal ikke have rytterlicens til E og D stævner. Du skal kun registrere hesten på GO og det er gratis til E og D stævnerne.

• #7   11. maj 2017 Sandra - så jeg skal registrere os på GO? smiley
    Før eller efter stævnet?

Mvh TT

• #8   11. maj 2017 du skal være medlem af en klub under DRF
    hvis du kun vil starte i din egen lokale klub - og kan melde til direkte hos dem, behøver du ikke oprette jer på GO
    men hvis du skal melde til via GO skal du oprette jer på GO og melde til den vej INDEN stævnet

• #9   11. maj 2017 Okay smiley mange tak smiley

Mvh TT

• #10   11. maj 2017 Reglerne for GO og live kan godt være forskellige fra distrikt til distrikt.
    I nogle distrikter lægges E-stævner sjældent på GO, i andre distrikter har klubberne lavet en aftale om, at ALLE stævner skal lægges på GO, også E-stævnerne.
    Nu ved jeg ikke hvilket distrikt, din klub hører til i, men du kan Google dig frem til distriktets hjemmeside og kigge på distriktsaftalen, hvis du vil vide noget mere om, hvad klubberne har aftalt smiley

• #11   13. maj 2017 Du skal finde hesten på go via dens id nr. Søg frem og registere gratis til e og D stævner. Du skal også oprette dig selv smiley

Kommentér på:
E - stævner..

Annonce