D-stævne hjælp {{forumTopicSubject}}
jeg kan ikke finde out regler...
jeg er for et år siden placeret i LA1 dressur til D-stævne med 67% en tredjeplads hesten er siden hen blevet skadet og stået stille indtil for 4 måneder siden
husker noget med til D-stævner bliver ''resultater slettet'' efter et år uden stævnestart fra ekvipagen er dette korrekt? udover det er jeg faktisk pisse stævne angst.. må jeg starte en LC1 sløjfedressur bare for jeg selv kommer i gang igen og arbejde roligt med min angst? evt også i en normal procent klasse? det åndsvage er så jeg ingen angst får på springbanen til stævner
jeg vil ikke starte LC i normal procent klasse da jeg føler vi er for gode selvom jeg er angst men må jeg så starte LB? har kun startet en enkelt LA som jo så gik godt for et år siden før ryggen på dyret skabte sig hjælp hjælp
sep 2005
Følger: 85 Følgere: 85 Heste: 9 Emner: 323 Svar: 3.452
apr 2006
Følger: 8 Følgere: 743 Heste: 11 Svar: 346
Du må starte hvad du har lyst til med det ene resultat du har der.
sep 2005
Følger: 85 Følgere: 85 Heste: 9 Emner: 323 Svar: 3.452
feb 2008
Følger: 1 Følgere: 5 Emner: 20 Svar: 2.874
I øvrigt er jeg enig med ovenstående - det er en god ide at orientere sig lidt om reglementerne, især da hvis man døjer med stævneskræk. Jo mere fortrolig du er med tingene, jo lettere bliver det at håndtere nervøsiteten
okt 2010
Følger: 64 Følgere: 80 Heste: 4 Emner: 237 Svar: 1.763
feb 2008
Følger: 1 Følgere: 5 Emner: 20 Svar: 2.874
Helt ærligt: hvad hulen kan du bruge det til? Det kan da være totalt ligegyldigt, hvad andre mener? Det, der gør forskellen, er hvad DU mener
Tro mig - hvis du hviler i dig selv i tryg forvisning om, at du gør det her fordi du gerne vil, og at du gør dit bedste - så smitter det af på både din hest og dine omgivelser.
Og hvis du så tilligemed opfører dig ordentligt; hilser, er høflig og venlig, smiler til de andre osv., så vil alle synes om dig.
okt 2010
Følger: 64 Følgere: 80 Heste: 4 Emner: 237 Svar: 1.763
D-stævne hjælp