DM og EM for fjordheste {{forumTopicSubject}}
Det ligger sådan at jeg er igang med at planlægge min ferie til sommer og da jeg har planer om at deltage til i hvert fald DM, ville det være meget rart at få fri der.
Jeg har dog ingen steder kunne finde nogle datoer på, hvornår det er. Hverken hos Fjordhesten.dk eller nogle andre steder, det eneste jeg har hørt var, at de havde planer om at afholde det lidt ligesom sidste år, hvor spring og dressur kommer til at foregå på Vilhelmsborg samtidig med hingstekåringen, men heller ikke dette kan jeg finde yderligere information om.
Er der mon nogle her inde der kan hjælpe med at belyse dette og som eventuelt også ved noget omkring EM, både hvor og hvornår det bliver afholdt.
Med venlig hilsen Amalie
jan 2008
Følger: 98 Følgere: 123 Heste: 3 Emner: 224 Svar: 1.128
jul 2010
Følger: 75 Følgere: 213 Heste: 6 Emner: 3 Svar: 159
jul 2010
feb 2008
Følger: 1 Følgere: 5 Emner: 20 Svar: 2.869
Der er ikke planlagt EM. Lige netop for EM er der ingen tidsplan - det er et arrangement, som afholdes når nogen har kyst og lejlighed. Det er der indtil videre kun Danmark og Tyskland der har haft, og det er ikke til at vide hvornår - eller om - der kommer et EM igen foreløbigt.
Nordiske mesterskaber har derimod en fast turnus, nemlig i de ulige år. Dvs. at der er Nordisk i år, og det er i Norge.
jul 2010
DM og EM for fjordheste