{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
980 visninger | Oprettet:

Er dette en smagssag? {{forumTopicSubject}}

Hej Allesammen smiley

- Jeg står i den fortvivlede situation, at jeg virkelig ikke ved hvad jeg skal gøre med mit dækken. Helt tilbage i August vandt jeg distriktsmesterskaberne for pony kat. 2 i distrikt 4. Som billedet lige så tydeligt viser, er det knald rødt, og jeg ved simpelthen ikke hvad jeg skal stille op med det.

Jeg syntes det kunne være fedt, at ride med til fremtidens stævner, dog ved jeg ikke om nogle ville syntes, at det var for voldsomt. Og jeg vil derfor meget gerne høre jeres ærlige mening smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er dette en smagssag?
  • #2   21. jan 2017 jeg kender en del der kommer i røde, grønne eller andre farvede tæpper til stævne smiley

• #3   21. jan 2017 Det har du også ret i, men jeg vil bare ikke troppe stolt og selvsikker op til et stævne, hvor alle vil tænke "Ej den er da helt gal" For det kan nogle hestemennesker være meget slemme til.

• #7   21. jan 2017 Rid du bare med det. smiley

Jeg tænker aldrig over det når jeg ser nogle ride med "vinderdækken" om det er det eller et andet dækken må de helt selv om smiley

• #8   21. jan 2017 Du skal da ride med dit vinderdækken, ingen tvivl! smiley

• #9   21. jan 2017 Jeg synes, du skal bruge det tæppe lige så lidt eller meget, som du har lyst til - både til stævner og i hverdagene.
    Hvis det nu fx var et tæppe, som du havde fået/købt, og der stod "Distriktmester...", så ved jeg ikke, om jeg ligefrem vil tage det på til stævner, da man jo signalere, at man er/har været distriktmester. Men når du har vundet det, og gjort dig fortjent til titlen, så synes jeg slet ikke, at du skal føle, at det er forkert at bruge det.
    Jeg red sidste vinter en hest for en dame, som arbejdede for DRF, og i den sammenhæng havde hun vist fået fat nogle tæpper, som de bare havde liggende. Det ene var et Kingsland tæppe, som var blevet givet til landsholdsrytterne, men der stod bare "Denmark" og Dannebrog var broderet på det. Det brugte jeg både til stævner og daglig træning. Men så havde hun også et andet, hvor der stod "Danmarksmester for beriderelever 2005(?)" eller noget i den stil. Det tæppe blev altså kun brugt på hjemmebane, fordi det var en titel, som hverken jeg eller hesten besad.

• #10   21. jan 2017 Hvis du vil bruge det, så brug det. Hvad andre tænker kan være lige meget. Om det så er et tæppe eller helt generelt. Men som sagt, brug det hvis du har lyst. Føler du dig til gengæld utilpas ved at bruge det, så lad vær. Der er ingen grund til at gøre noget som gør dig utilpas smiley

• #11   21. jan 2017 Jeg tror ærlig talt ikke, at der er nogen, der overhovedet tænker over hvad farve tæppe du eller andre har på smiley

• #13   21. jan 2017 Hvis jeg havde vundet sådan et dækken så var det helt sikkert det kom med ud og blev vist frem..
    Du SKAL da være stolt af det du har vundet! Det er da pisse flot smiley

• #14   21. jan 2017 Jeg kommer efterhånden en del rundt omkring med mine piger, og jeg lægger ALDRIG mærke til hvad folk har på. Man har travlt nok med at få styr på sit eget XD

Men synes helt sikkert at du skal bruge det smiley

• #15   21. jan 2017 Jeg synes det ser fedt ud. Det ligner et almindeligt tæppe. Ville ærlig talt ikke kigge en ekstra gang - der er mange, der rider med både røde, blå og gule tæpper. Så bare rid med det du vil smiley

• #16   21. jan 2017 Hvis jeg mødte en med et distriktsmester tæppe som dit, ville jeg tænke "Orv, hun er dygtig, hun bliver en hård konkurrent!" Jeg ville absolut ikke tænke noget negativt, hvis jeg så sådan et tæppe.

• #17   21. jan 2017 Jeg har selv sådan et rødt tæppe, jeg er vild med at bruge det! og jeg ved andre kommer i lignende.
    Jeg rider endda stadig med mit distrikt 14 mesterskabs tæppe, selvom det er fra 2006 eller sådan noget smiley

Kommentér på:
Er dette en smagssag?

Annonce