{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
492 visninger | Oprettet:

Store hesteshow lørdag & søndag {{forumTopicSubject}}

Hejsa dejlige mennesker smiley
Jeg ville høre om der er nogen af jer som så western showet ?
Hvis i har hvad syntes i så om det ?
Hvad var godt og hvad kunne havde været bedre? smiley og hvis der er nogle som har fået nogle billeder af showet må i meget gerne sige til smiley

Mvh. Den ene indianer smiley

PS. Hvad lavede i derinde? Og var i der kun den ene dag el. Begge

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Store hesteshow lørdag & søndag
  • #1   5. sep 2016 Så middags showet om lørdagen, og synes ærlig talt ikke rigtig om indslaget desværre. smiley

Kunne ikke se hvordan det repræsenterede western, slet ikke hvis man ikke vidste at det med tønderne kunne minde og barrel race. Synes ikke det repræsenterede western synderligt godt, hvis ingen havde sagt der var western tror jeg ikke nogle havde opdaget det da al fokus var på at fortælle en historie og western disciplinerne ikke rigtig var fremhævet.

• #2   6. sep 2016 Jeg synes det var ret amatør agtigt, det var kun de to "rigtige" cowboys jeg var imponeret over. Jeg fik i hvert fald ikke rigtig indblik i hvad western rigtigt går ud på smiley

• #3   6. sep 2016 Enig. For lidt western. Og lidt forældet og for Hollywood tankegang med cowboys mod indianere. Mine piger kender ikke John Wayne. Og heller ikke Sitting Bull og Cracy Horse. De lærer desværre ikke amerikansk historie eller film historie. Hihi smiley Elsker dog jeres køer! ;P Og ideerne bag kørerne er gode. Lad vær med at tænke en historie. (Lad avls-foreningerne om story-telling). Tænk måske i stedet ud i, hvorfor man bruger western den dag i dag i udlandet, og hvorfor det er en fed sport også i DK, selv om vi normalt ikke driver køer med heste i DK arbejdsmæssigt.

Selv om jeg ikke rider i den disciplin (Beklager, er solgt til dressur og akademisk), synes jeg at det er dejligt at man prøver at få vist western. Står selv på et Western sted, og ved at de har bla. en trænings-ko de kører med bag en RW. Den kunne have været sjov at se i brug i stedet for. Ved godt at det kan være svært at vise Barrel race, pga dårlig bund, men så i "langsomt" tempo. Evt. del op, så der både vises pleasure og så brugs western, måske traill. smiley

Jeg har billeder fra showet, som vil blive lagt op på mit galleri på nettet. Der går nok en uges tid. Men hold øje med det.

http://galleri.blomstenogbine.dk/#!home smiley

• #4   6. sep 2016 der blev vist forskellige discipliner i hal 8. og vi har prøvet a vise det i stor ring

• #5   6. sep 2016 Ja, det ved jeg. smiley Tænkte at man også kunne have haft det med i showet. smiley

Blot tanker. Glemte dog at sige, at jeg synes jeres heste var rigtig godt redne og langt mere afslappede end flere andre. Det var rigtig skønt at se. smiley

• #6   6. sep 2016 Vi takker smiley
    Jeg er også stolt af min Turbo dreng..
    Skal lige siges at Turbo og jeg er forholdsvis nye inden for western og vi træner og træner smiley

• #7   6. sep 2016 hej alle sammen er selv western rytter og rider mange mesterskaber og var selv deltager i dette show på stor hestedag.

vi måtte desværre lave hele vores show om inden for 14 dage da vi fik 2 skadet heste og ryttere, så vi fik kun øvet 2 gange enden stor hestedag.

Når dette så er sagt så har vi prøvet af flere gange af vise noget forsellingt inden for western i stor ring før... men vi taber folk...
    De vil se mere show og sjov, så det prøvede vi af give dem i år.
    og derefter vise mere omkring western i ring 8 hvor vi også havde bedre tid...
    vi har jo som sagt 24 forskellige klasser med 5 forsellige sværhedsgrader .... det er altså svært af vise frem på 6 min i stor ring.

Det vi kan gøre bedre til næste gang er af få nogle flere rytter med så vi kan vise noget mere.

• #8   6. sep 2016 Fuldt forståeligt at i må prioritere og man ikke kan vise alt.
    Men må altså sige i også tabte en del på det her, og det havde måske været en ide at få nævnt i ville vise det mere traditionelle nede i den anden ring så folk vidste det.

Tænker man kunne lave en kombination af show og fremvisning, for at fange dem som synes historier er sjove og dem som forventer at se noget western ridning når det står på programmet.

Men point for at I var nogle af dem som havde styr på hestene og hvor hestene også så ud til at have det sjovt.

• #9   6. sep 2016 tak sabrine
    ja men jeg er selv en af show/stævne rytterne som gør meget for af fremvise min hest så godt som muligt men syndes det var sjovt af lege lidt også...

men vi vil tage jeres kommentar til efter retning og se hvad vi evt kan gøre for af få alle puplikummer med selv om det er svært...

smiley

Kommentér på:
Store hesteshow lørdag & søndag

Annonce