{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.056 visninger | Oprettet:

Travhest i dressur klasse! {{forumTopicSubject}}

Halløjsa hg!

Jeg fik i vinters en travhest som jeg har omskolet til ridehest!

Jeg vil rigtig gerne prøve at starte stævne på fyren, men han er registeret i dansk travforbund.
Hva' skal jeg gøre for at få ham ind i dansk ride forbund, så han står som ridehest?
Eller er det bare at melde til, til stævne? smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Travhest i dressur klasse!
  • #1   22. apr 2016 Først vil jeg lige sige! Sikke en smuk hest og hvor går den pænt smiley jeg har selv ejet en trav hest og ham fik jeg også selv trænet op i dressur smiley nej du kan bare starte stævner

• #4   22. apr 2016 Fedt fedt, tak for svarene!
    Så må jeg hellere ud at prøve det stævne halløj smiley
    Så skulle da lige være i en LD klasse smiley

• #5   22. apr 2016 Jeg går ud fra at du gerne vil starte et klubstævne. Enten kan du tilmelde dig via mail til stævnearrangøren (dette er 9 ud af 10 gange muligt), ved denne løsning skal hesten ikke være registeret som konkurrencehest, anmeldelses blanket finder du her: http://www.rideforbund.dk/servicemenu/Om%20DRF/Blanketter.aspx under diverse. Hvis du derimod gerne vil tilmelde dig via GO, skal du have registeret som konkurrencehest, dette er rigtig nemt - du trykker her: http://go.rideforbund.dk/heste.aspx Her skal du indtaste hestens navn eller ID nummer (står i passet) og du er klar til at melde til stævne smiley
    Jeg har dog aldrig prøvet at gøre det med en travhest, men hvis der mod forventning skulle være problemer, ringer du bare til DRF, de er flinke til at hjælpe smiley Eller så bruger du bare den første mulighed jeg beskrev smiley

Håber at det er en hjælp smiley

• #6   22. apr 2016 1000 tak for hjælpen!
    Det vil jeg helt sikkert prøve smiley

• #7   23. apr 2016 Ej hvor dejligt at se at du rider dressur på din traver smiley jeg er selv i fuld gang med at træne min traver til at gå La i dressur og min underviser siger til ham: "nu er du jo ved at blive en lille dressur pony" smiley hun synes han er ved at være dygtig (ikke la endnu! Men dygtig) så det er dejligt at se andre der gider lægge et arbejde i sin hest selv om det er den race smiley ønsker dig lykke til og lad mig endelig høre hvordan det går for jer smiley

Mvh TT

Kommentér på:
Travhest i dressur klasse!

Annonce