{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
628 visninger | Oprettet:

KÅRINGS HJÆLP {{forumTopicSubject}}

Hej alle smiley hvad ville i bruge til at kåre en ung 1 års hingst ??? Det er første gang jeg måske skal kåre en 1 års fjord hingst... Man skal have hvid på og det er jeg helt med på smiley men hvad ville i give ham på ??? Altså grime eller hovedtøj og bid ??? Skal vi have nummer på ??? Og hvad man nu ellers kunne forestille sig som ville være rart at vide ????

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  KÅRINGS HJÆLP
  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

Følgere: 41 Emner: 131 Svar: 8.703
    #1   21. apr 2016 en 1 års bliver ikke kåret smiley kun bedømt.

men jeg ville mønstre den i grime, og ja, i skal bærer nummer smiley

• #2   21. apr 2016 som skrevet ovenover bliver en et års ikke kåret men bedømt...

gætter på at det er et plagskue.
    dette her jeg selv lige været til med min et års fjordhingst.
    han havde sort lædergrime og hingstekæde på.
    vi fik udleveret nummer af arrangørerne men ville anbefale at have eget nr med for en sikkerheds skyld.

god fornøjelse, og håber i får en god dag ud af det smiley

• #3   21. apr 2016 Ja det er nok rigtig nok smiley og tak for dine råd smiley det skal nok blive super smiley vi skal afsted til det her D 1 og skal først prøve at gå rigtig med den her i weekenden så tænkte at det ville være rart at være sikker på at vi nu havde alt med som vi skal bruge...

• #4   21. apr 2016 Du skal bære nummer på begge sider af trensen/grimen.. Jeg ville også tage en lædergrime og en hingstekæde..

Hvis du skal være helt med på din påklædning, så skal du have gult slips eller tørklæde på..

Kommentér på:
KÅRINGS HJÆLP

Annonce