{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.067 visninger | Oprettet:

Islænder stævner {{forumTopicSubject}}

Halløjsa!

Jeg vil viiildt gerne ud og starte stævner med Litfari i denne sæson, men jeg er sådan set en grønskolling til stævner helt generelt..
Så jeg håber lidt der er nogle som kan hjælpe mig lidt.
Hvis jeg nu melder mig ind i klubben Gandur, kan jeg så starte stævner i andre klubber? (SKAL man være medlem af en klub for at starte stævner?)
Skal jeg være medlem af DI for at kunne starte stævner? Hvonår SKAL man være medlem af DI?
Jeg har tænkt mig at starte D-stævner og stille op i T.8 og 4.5, hvor jeg som jeg har forstået det skal have rytterlicens. Til dette tænker jeg at jeg skal have en D-licens for lokalklubmedlemmer til 275 kr. Men er det bare at betale af kasse 1, og så kan man starte stævner?
Skal man havde stævnetøj på ved D-stævner? O:

Håber nogle kan belyse mig lidt i min uerfarenhed her. smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Islænder stævner
  • #2   27. mar 2016 Du skal både melde dig ind i DI og så skal du melde dig ind i en klub. Der er nogle klubber, hvor man nødvendigvis ikke behøves at være medlem af deres klub for at deltage i deres stævner. Men for det meste skal du være medlem af klubben for at være med. Så meld dig ind i klubben Gandur, hvis du vil starte stævner i den klub smiley
    Jeg har det altid sådan, at jeg kun vil betale for det mest nødvendige - så betal for den rytterlicens du skal bruge og så er det dét smiley

• #4   27. mar 2016 Sværke - Nu hvor du siger det bliver jeg lidt usikker smiley
    Sidst jeg red stævne, som efterhånden også er noget tid siden, der blev jeg medlem af DI i hvert fald. Umiddelbart kan jeg ikke finde nogle steder om man skal være medlem eller ej, så tror man skal være medlem.

• #5   27. mar 2016 Prøv at se her. Af hvad jeg forstår så behøves man KUN at være medlem af DI for at få A-licens???

profilbillede
  • #6   27. mar 2016 Jeg forstår det nemlig heller ikke som om at jeg skal være medlem af DI. smiley
    Jeg vil nemlig også kun betale for det mest nødvendige smiley

profilbillede
  • #7   27. mar 2016 Hvis du er medlem af DI, så skal du kun betale 150 kr for D-licens, men derimod hvis du ikke er medlem af DI, men kun en lokalklub, så skal du betale 275 kr.

Du behøves ikke at være medlem af DI for at få D-licens, men du skal være medlem af en klub. Hvis du skal have A-licens, så skal du være medlem af DI.

Sådan forstår jeg det smiley

• #8   27. mar 2016 Andet spørgsmål:
    HVIS jeg nu ikke meldte mig ind i en klub men betaler rytterlicens, kan jeg så stadig starte stævner hvor de tillader folk udefra at komme? smiley
    Jeg vil melde mig ind i Gandur, men jeg prøver bare lige at forstå her. smiley

• #9   27. mar 2016 Ellers så prøv at skriv til nogle af dem som har med stævnerne at gøre, eller skriv til selveste DI (det ved jeg dog ikke om man kan :D)

• #10   27. mar 2016 Men hvis jeg betaler 600 kr (eller deromkring) for at være medlem af DI, kan rytterlicens rabatten ikke rigtig betale sig.. ;p

• #11   27. mar 2016 Ja det kan du.Hvis klubben har sagt god for at man ikke behøves at være medlem af klubben for at deltage til stævnet smiley

• #12   27. mar 2016 Det er virkelig også indviklet! Jeg er heller ikke helt sikker på om jeg har forstået tingene rigtigt smiley

• #13   27. mar 2016 Haha jeg tænker at jeg river min underviser med til mit første stævne, så må hun guide mig igennem det hele xD

• #14   27. mar 2016 God idé! Åh jeg vil virkelig også gerne starte stævner smiley

• #15   27. mar 2016 Det kan du da også bare! smiley Du tager bare føllebølle med på stævnebanerne, så det kan rende efter Dimma! Så vinder du helt klart det hele fordi alle bliver smask forelsket i både Dimma og føllebølle, samt det er en god underholdningsfaktor! smiley

• #16   27. mar 2016 Hahaha! Åh, jeg tror godt nok lige at jeg bliver enormt meget disket og alt muligt xD
    Næste år er vi klar!!!

• #17   27. mar 2016 Haha nu skal du lige være lidt optimistisk! smiley Det er da bare en wauw faktor!!

• #18   29. mar 2016 Du skal tjekke stævnene ud på sporti.dk - flere klubber har en pris for medlemmer og en anden (50-100 kr dyrere) for ikke medlemmer og mht. T8 og 4.5, kræver disse klasser ofte ikke licens (men det fremgår også på sporti). Aska foreningen ved Århus afholder eksempelvis stævne sidst i april, hvor der er åben for ikke medlemmer og hvor der er ikke licenskrævende klasser smiley

• #19   29. mar 2016 Jeg tror jeg er ved at have styr på det faktisk! smiley
    Jeg tror egentlig også at jeg vil med til Aska's forårsstævne, har haft lidt kig på det. Men jeg køber rytterlicens, fordi jeg gerne vil starte nogle 'rigtige' klasser. smiley

Kommentér på:
Islænder stævner

Annonce