{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Rytterlicens og stævne nr!
  • #1   15. feb 2016 Alså, hvis det er et D-stævne skal du jo ikke have rytterlicens og det samme hvis det er en showklasse. Man skal have ryttermærker for at starte C-stævner smiley Jeg tror ikke man skal have stævne nr på, når det bare er et D-stævne. Men tag det med for en sikkerheds skyld. Hvor skal du starte?

• #2   15. feb 2016 Du skal ikke bruge licens til D stævner. Det er først fra C (distrikt) og op efter.
    Det er ikke alle steder pligtigt til D stævner at have nummer på - men du kan ligeså godt bare gøre det smiley på startlisterne kan du se dit stævnenummer (VIGTIGT: det er ikke det samme som startnummer, da det blot anviser i hvilken rækkefølge rytterne skal ride program). Står der ikke f.eks "stævnenr 69", så skal du ikke have nr på smiley

• #3   15. feb 2016 rolig,
    ryterlicens skal man først have, hvis man skal ud at starte c-stævner, og så vidt jeg ved, er de mindste klasser der LB1 for pony,
    ang. stævnenummer.
    http://www.unicorn-ridesport.dk/category/staevnenumre-96/ Så køber man et stævne nummer hvor man kan bytte rundt på tallene,
    på DRF live, kan du gå ind og se den rideklub, du skal starte i, så går du ind under din klasse, og så kan du se hvilket stævnenummer du har denne gang smiley Det er noget der skifter for hver gang.

• #4   15. feb 2016 Det vil stå i propositionerne om du skal ride med stævne nummer.. smiley
    Hvis det er tilfældet vil dit stævne nummer fremgå af startlisten.. smiley
    Mht. Rytterlicens, så er det først ved C stævner at du skal ha' erhvervet dig et rytterlicens. smiley
    Pøj pøj. smiley

• #5   15. feb 2016 Tusind tak for hjælpen alle! Det hjalp meget på det smiley

- Hesselød rideklub smiley

• #6   15. feb 2016 Man skal altid have stævnenummer på, medmindre det står i proportionerne at det ikke er påkrævet.

Kommentér på:
Rytterlicens og stævne nr!

Annonce