Musik til dressur program {{forumTopicSubject}}
Hej.
Jeg skal til et lille for sjov stævne hvor en af klasserne er med musik og udklædning. Vores udklædning er 'enhjørning', men hvilken musik skal jeg dog bruge til dette program? Har endnu ikke bestemt mig for hvilket program, men det bliver mellem LD og LC et sted.
Jeg kender 'pink fluffy Unicorn', men det gider jeg altså ikke høre på repeat 3-4 min.
Link gerne til Youtube
aug 2007
Følger: 56 Følgere: 72 Heste: 1 Emner: 80 Svar: 1.317
Hvis det skal være lidt mere seriøst, er der også The last unicorn
Blogger
Følger: 23 Følgere: 2124 Heste: 7 Emner: 339 Svar: 11.517
Så lægger du videoen ind i movie maker, og så tager du skridtmusikken og lægger på, og cutter der hvor du skifter til trav.. Så kan man trække musikstykkerne hen over hinanden så man får en pæn overgang.. Og det samme når der skal galopperes.. Så skridt har en sang, trav har en sang og galop har en sang..
Når musikken er færdig sletter du videoklippet og når man gemmer bliver det automatisk til en mp3-fil der kan afspilles i langt de fleste anlæg.
Så ligesom man laver musik når man rider kür..
http://www.hestegalleri.dk/video/staaevner-og-loeb/270302-la_debut__la_kur___langaa_rideklub
Godt nok rider jeg kür her, men princippet er det samme..
Det vigtigste er at du får øvet en masse gange til musikken, så du kan følge musikken og ramme rigtigt på overgangene og musikken slutter når programmet slutter..
jan 2005
Følger: 23 Følgere: 54 Heste: 4 Emner: 45 Svar: 996
Musik til dressur program