{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.357 visninger | Oprettet:

Musik til dressur program {{forumTopicSubject}}

Hej.
Jeg skal til et lille for sjov stævne hvor en af klasserne er med musik og udklædning. Vores udklædning er 'enhjørning', men hvilken musik skal jeg dog bruge til dette program? Har endnu ikke bestemt mig for hvilket program, men det bliver mellem LD og LC et sted.

Jeg kender 'pink fluffy Unicorn', men det gider jeg altså ikke høre på repeat 3-4 min.

Link gerne til Youtube

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Musik til dressur program
  • #1   30. okt 2015 Always i wanna be with you - ved ikke hvad titlen egentligt er. Men den sang der kører på repeat i robot unicorn attack smiley
    Hvis det skal være lidt mere seriøst, er der også The last unicorn

• #2   30. okt 2015 Hvis jeg var dig, så ville jeg finde 2-3 gode sange (kommer an på om det er LD eller LC du rider).. Hvis du ikke selv er en haj i Movie Maker, så få en til at hjælpe dig.. Så filmer du at du rider programmet, så du kan se hvor lang tid du skridter, traver og galopere.
    Så lægger du videoen ind i movie maker, og så tager du skridtmusikken og lægger på, og cutter der hvor du skifter til trav.. Så kan man trække musikstykkerne hen over hinanden så man får en pæn overgang.. Og det samme når der skal galopperes.. Så skridt har en sang, trav har en sang og galop har en sang.. smiley
    Når musikken er færdig sletter du videoklippet og når man gemmer bliver det automatisk til en mp3-fil der kan afspilles i langt de fleste anlæg. smiley

Så ligesom man laver musik når man rider kür..
    http://www.hestegalleri.dk/video/staaevner-og-loeb/270302-la_debut__la_kur___langaa_rideklub

Godt nok rider jeg kür her, men princippet er det samme..

Det vigtigste er at du får øvet en masse gange til musikken, så du kan følge musikken og ramme rigtigt på overgangene og musikken slutter når programmet slutter..

• #3   30. okt 2015 Mange tak Sanne der det meget flotte velformulerede råd. Det er præcis det jeg vil, jeg ved bare ikke hvilken musik der passer til emnet smiley

Kommentér på:
Musik til dressur program

Annonce