{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
406 visninger | Oprettet:

VEJLE RIDEKLUB'S UDV: KLUBSTÆVNE. {{forumTopicSubject}}

hej alle sammen. er bare super glad. som jeg har skrevet i nogle indlæg . at jeg skulle starte i vejle rideklub i dag med toby og sandra. som mange nok har læst kom sandra og jeg ikke af sted i dag. dersværre og det var pga. dettet L*ORTE vejr. vi turde ikke køre nogle steder i dag. øvvvvvvv. men så skulle jeg jo også starte med toby i dag i springning. det gik super duber godt.
LD . Metode B3 :
det gik super godt , vi skulle starte som nr. 10 og var den sidste rytter i kl. i hovedspringningen gik det ret stærkt. er ikke rigtig sikker rpå hvor hurtig hovedspringningen var. men vi var fejlfrie og toby var noget op og køre . vi red mod første spring og så gik det stærkt. for at forkorte det lange . var vi fejlfrie og havde en meget hurtig tid. nemlig 28,4 sekt. og var lige gået over i opvarmeningens hallen. da vi blev kaldt over i hallen igen. og vi havde fået en 3 PLADS.....!!! Jubiiiiiiiiiii så vi kom over i ridehallen igen den hurtigst havde en tid på 26,5 sekt. så vi var lige klap 2 sekt langsommere. men er super glad for 3. pladsen.
LC , Metode B4 :
det gik også rimlig tjept i denne kl.
vi kom over nr . 1 .spring og han stoppet dersværre på nr. 2 spring . men såå fik han lige en husker på hva han skulle og han fly over alle de andre og stoppet selvfølgelig på nr. sidste spring. så vi gik dersværre kun igemmen 1. fase. øv. men derfor er jeg godt tilfreds.
er derfor super glad. håber vi kommer af sted i morgen med sandra.....!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  VEJLE RIDEKLUB'S UDV: KLUBSTÆVNE.
Kommentér på:
VEJLE RIDEKLUB'S UDV: KLUBSTÆVNE.

Annonce