Landsfinalerne på vilhelmsborg {{forumTopicSubject}}
hej allesammen
ville bare høre om der var nogen der visdte noget om ponygames.. må man ride med bidløs trense..
er der nogen herinde fra der var med sisdte år? Hva red du ovs..
jeg red team cup på ringo(det re hvor at man rider et program flere gange på andres heste)
så var der en pige der skulle ride på ringo, da hun kom sagde jeg at han ikke kunne lide spore men hun sagde bare okay og steg op.. jeg red forbi hende flere gange, det gik bare så godt hun sagde et par gange "ej din pony er bare for sød"
så gik de ing på banen og Ringo satte benene i jorden og ville ikke flytte sig ud af stedet. hun sad og sparkede og slog ham, så fik hun en pisk .. så begynde han at bakke! hun kunne side og slå ham med pisken imens han bare bakkede... hun begyndte at græde og kom til sisdt ud.. jeg red ind og red programmet og da jeg kom ud kom pigens forældre og sagde"hvorfor sagde du ikke noget om at han var så fræk" men det havde jeg jo sagt...
så senre stod de og sagde " skod hest",og alt mugligt griimt.. men dem fra mit hold sagde at det var deres megning og den kunne jeg jo ikke bruge til noget, jeg kunne jo godt ride ham..
men det var lidt synd for pigen
jul 2006
Følger: 81 Følgere: 77 Heste: 3 Emner: 31 Svar: 303
Landsfinalerne på vilhelmsborg