Military baner på sjælland. {{forumTopicSubject}}
Håber at der er nogle military ryttere eller andre med viden om det, der kan svare mig på mit spørgsmål
Jeg går med en drøm om at mig og min hest på sigt skal ud og starte military stævner og derfor har vi jo brug for noget træning
Jeg ved at søborggård har en military bane, men der er lidt langt når man bor i Lyngby og så Engerupgård som egentlig ligger rimelig fint i forhold til, hvor jeg bor.
Jeg har også googlet mig frem til haregabgård, men kan ikke finde nogen hjemmeside....? Nogen der kender nogle andre baner i nordsjælland, hvor man kan komme og træne?
Og nu hvor jeg er igang, hvilke anordninger vil i anbefale til hestens ben?
dec 2012
Følger: 28 Følgere: 288 Heste: 5 Emner: 2 Svar: 2.723
aug 2009
Følger: 8 Følgere: 9 Heste: 2 Emner: 4 Svar: 60
Ellers er der en bane i Roskilde, som også er god til dem der ikke prøvet så meget før. Ellers er der Ringsted, Haslev, Stald Jørgensen (godt nok i Kalundborg, men den fedeste bane!), og Stald Ability som vidst også ligger omkring Ringsted. Sikkert også andre, det er bare dem jeg har været på selv
Man skal generelt lidt længere væk, men når først man er blevet bidt af det vil man gerne køre det stykke længere
Ift. til benbeskyttelse har jeg selv brugt terrængamacher fra Premier Equine, og har for nyligt købt terrængamacher fra Le Mieux. Begge har jeg været/er jeg glade for.
Da jeg lige var startet på military brugte jeg normale springgamacher, men det er en rigtig god idé med nogle, der beskytter foran på benet, som en springgamache jo ikke rigtig gør.
maj 2015
Følger: 4 Følgere: 5 Heste: 2 Emner: 22 Svar: 413
okt 2007
Følger: 215 Følgere: 183 Heste: 8 Emner: 52 Svar: 1.656
aug 2009
Ja, Le Mieux er såååå lækkert
aug 2009
maj 2015
Følger: 4 Følgere: 5 Heste: 2 Emner: 22 Svar: 413
Military baner på sjælland.