{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.655 visninger | Oprettet:

Military baner på sjælland. {{forumTopicSubject}}

Håber at der er nogle military ryttere eller andre med viden om det, der kan svare mig på mit spørgsmål smiley
Jeg går med en drøm om at mig og min hest på sigt skal ud og starte military stævner og derfor har vi jo brug for noget træning smiley

Jeg ved at søborggård har en military bane, men der er lidt langt når man bor i Lyngby og så Engerupgård som egentlig ligger rimelig fint i forhold til, hvor jeg bor.

Jeg har også googlet mig frem til haregabgård, men kan ikke finde nogen hjemmeside....? Nogen der kender nogle andre baner i nordsjælland, hvor man kan komme og træne? smiley

Og nu hvor jeg er igang, hvilke anordninger vil i anbefale til hestens ben? smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Military baner på sjælland.
  • #1   14. sep 2015 Jeg mener at ISR ( Ishøj sportsrideklub) er ved at lave en terræn bane, men jeg er langt fra sikker smiley

• #2   14. sep 2015 Ja, på ISR er der blevet lavet en smiley
    Ellers er der en bane i Roskilde, som også er god til dem der ikke prøvet så meget før. Ellers er der Ringsted, Haslev, Stald Jørgensen (godt nok i Kalundborg, men den fedeste bane!), og Stald Ability som vidst også ligger omkring Ringsted. Sikkert også andre, det er bare dem jeg har været på selv smiley
    Man skal generelt lidt længere væk, men når først man er blevet bidt af det vil man gerne køre det stykke længere smiley

Ift. til benbeskyttelse har jeg selv brugt terrængamacher fra Premier Equine, og har for nyligt købt terrængamacher fra Le Mieux. Begge har jeg været/er jeg glade for.
    Da jeg lige var startet på military brugte jeg normale springgamacher, men det er en rigtig god idé med nogle, der beskytter foran på benet, som en springgamache jo ikke rigtig gør.

• #3   14. sep 2015 Ringsted, Kalundborg og Haslev er nok rimelig langt, men Roskilde lyder overkommeligt smiley Åh ja der er også en i Ishøj, men er det ikke en de bygger ned når de ikke bruger den? o.O Jeg har selv et underlag fra Le Mieux som jeg elsker, så det kunne være at det var dem jeg skulle have, tak smiley

• #4   14. sep 2015 Kan kun anbefale Stald Jørgensens terrænbane smiley

• #5   14. sep 2015 Jo, den i Ishøj bliver taget ned når den ikke bruges. Men der bliver jo holdt træninger en gang i mellem - jeg ved dog ikke hvornår den næste er.
    Ja, Le Mieux er såååå lækkert smiley

• #6   14. sep 2015 Du kan evt melde dig ind i gruppen "Militaryryttere i Danmark" på facebook, der bliver nogen gange slået opslag op omkring træninger på de forskellige steder smiley

• #7   14. sep 2015 Jeg har dog først planer om military til næste sommer, da hesten og mig lige skal være sikre i ridebanespringningen først smiley (Har kun haft hende i 2 1/2 måned) Tak! Det vil jeg prøve smiley

Kommentér på:
Military baner på sjælland.

Annonce