{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Distrikter?
  • #1   15. jul 2015 Hvis du skal ride d-stævne i distrikt 12, skal du være medlem af en klub i distrikt 12 for at du må starte. smiley Medmindre der står andet i propositionerne.

• #2   15. jul 2015 Det må du gerne. smiley
    Det er kun i mesterskaber du skal være indenfor det distrikt hvis det fx er distriktsmesterskaberne smiley

• #3   15. jul 2015 Michelle Nielsen!!: Hvis hun rider c-stævner, må hun gerne ride for en klub i distrikt 14 til et stævne i distrikt 12. Når det er d-stævner skal hun ride for en klub, som er i samme distrikt, som det stævne hun skal starte til.

• #4   15. jul 2015 Øhhh mærkeligt at jeg har kunnet ride i distrikt 11/13 og 12 og selv kommer fra en klub i 14... Så det vist ikke helt rigtigt smiley

• #5   15. jul 2015 Stævnet blev afholdt i distrikt 12 og jeg red for Løgstør Rideklub som ligger i distrikt 14. smiley
    Kan finde flere eksempler hvis det er.
    For har redet nogle stykker i disse distrikter. smiley

profilbillede
  • #6   15. jul 2015 Klubber, som afholder stævnet, kan også åbne d-stævner/invitere andre distrikter, men som udgangspunkt skal man til d-stævner være medlem af en klub som hører til samme distrikt som det distrikt, hvor stævnet afholdes. Jeg har også lige meldt til et stævne i distrikt 12 (Fie og Pony cup), men der står der i propositionerne at man gerne må.

• #7   15. jul 2015 Her stod der intet omkring dette og står der intet er det for det meste åbent for alle...

• #8   15. jul 2015

profilbillede
  • #9   15. jul 2015 Nu var det jo ikke det stævne jeg snakkede om men generelt. Har flere gange oplevet at der intet står omkring dette men stævnet er åbent for alle...

• #10   15. jul 2015 Dette står i reglementet:
    Et D-stævne er åbent for alle medmindre andet er angivet. Stævnet skal være åbent for minimum 10 klubber. Det skal tydeligt angives hvilke klubber/hvilket distrikt stævnet er åbent for. Distriktsbestyrelsen kan udarbejde regler for hvor mange D-stævner der kan afvikles i distriktet, og kan give nærmere regler for disses afvikling. OUT-regler skal følges ved Dstævner – se punkt 43.2. Propositionerne for D-stævner skal fremsendes til distriktets stævneansvarlige til godkendelse inden offentliggørelsen. Godkendelse af klasser i Para-dressur skal ske i disciplinudvalget Military: Alle D-stævner skal godkendes af disciplinudvalget. Distance: Alle D-stævner skal godkendes af disciplinudvalget.

• #11   15. jul 2015 Det har jeg bare aldrig oplevet, og jeg har altid måtte købe weekendmedlemsskab, når jeg har skullet starte d-stævner udenfor det distrikt, jeg kommer fra. (Hvis jeg fx er fra distrikt 9, og skulle starte i distrikt 10, skulle jeg have weekendmedlemsskab.) Men det kan da være at de gør det anderledes i det distrikt, hvor du rider, eller noget i den stil, for som regel er d-stævner i distrikt 9 kun åbent for klubber under distrikt 9

• #12   15. jul 2015 i reglementet står følgende:

D-stævner:
    Et D-stævne er åbent for alle medmindre andet er angivet. Stævnet skal
    være åbent for minimum 10 klubber. Det skal tydeligt angives hvilke
    klubber/hvilket distrikt stævnet er åbent for. Distriktsbestyrelsen kan
    udarbejde regler for hvor mange D-stævner der kan afvikles i distriktet, og
    kan give nærmere regler for disses afvikling. OUT-regler skal følges ved Dstævner
    – se punkt 43.2.
    Propositionerne for D-stævner skal fremsendes til distriktets
    stævneansvarlige til godkendelse inden offentliggørelsen.
    Godkendelse af klasser i Para-dressur skal ske i disciplinudvalget
    Military: Alle D-stævner skal godkendes af disciplinudvalget.
    Distance: Alle D-stævner skal godkendes af disciplinudvalget.

• #13   15. jul 2015 Det kan sagtens tænkes. Har aldrig oplevet det medmindre det er mesterskaber. smiley

• #14   15. jul 2015 Nej, men det kan være de bare gør tingene forskelligt i de forskellige distrikter. Jeg har bare tit oplevet at de skriver i propositionerne at stævnet kun er åbent for klubber under distrikt 9 (er selv fra det distrikt). Men ja, de gør det nok bare forskelligt, men hvis der er tvivl om, hvorvidt det er i orden at starte for et andet distrikt til d-stævner, så kan man jo altid skrive til klubben der holder stævnet og få svar :).

• #15   15. jul 2015 man må jo også gerne lukke ned så det f.eks. kun er distrikt 9 stævnerne er åben for, men som hovedregel (i fælles bestemmelserne i reglementet) er d-stævner åbent for alle.

Men tidligere var det sådan at d-stævner kun var åbent for eget distrikt, mener det var sidste år det blev lavet om

• #16   15. jul 2015 Carina O: Det forklarer nok meget, for det er også nogle år siden jeg red mange d-stævner (så det er nok derfor jeg har set det med, at der kun er åbent for klubber under et bestemt distrikt). Rider stadig klubstævner nu, bare ikke så meget, og nu rider jeg kun i distrikt 9, så det forklarer nok også, at jeg ikke rigtig har set den der "Stævnet er kun åbent for klubber under distrikt 9" i noget tid.

• #17   16. jul 2015 Medmindre andet er anført i propositionerne, må du starte D-stævner i hele landet smiley Stævnerne skal bare som minimum være åbne for 10 klubber, så nogen kan vælge at begrænse de inviterede klubber.

• #18   16. jul 2015 Anne det passer ikke at man skal have weekendsmedlemskab i distrikt 9 (jeg rider selv i distrikt 9) man skal KUN have ekstra medlemsksab hvis der står i propertionerne "kun åben for ..." Og så hvilke klubber/distrikter der er startberetigede hvis IKKE dette er anført er stævnet åben for alle ryttere og klubber. smiley

Kommentér på:
Distrikter?

Annonce