{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
908 visninger | Oprettet:

Musik under opvarmning? {{forumTopicSubject}}

Hej smiley
- Da jeg efterhånden desværre har fået ret store forventninger til hvordan jeg skal ride til stævner og derfor har fået nogle dårlige ture på det sidste, kom jeg til at tænke på om det mon ville hjælpe med musik i ørene under opvarmning da musik plejer at gøre mig mere glad og rolig? smiley Er det en god idé? Og må man overhovedet det?? Eller er det ikke noget med at man kun må have den ene halvdel af det 'i' så man kan høre andre ryttere osv..? smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Musik under opvarmning?
  • #2   19. jun 2015 Til stævner ville jeg nok se på hvor mange ryttere der er på opvarmnings banen, hvis det ikke er super mange kunne jeg godt finde på at tage den ene i, men aldrig begge, simpelthen fordi jeg skal kunne høre hvad der sker rundt omkring mig..

• #3   19. jun 2015 Der er så vidt mig bekendt ingen regler for at høre musik på opvarmningen. Og jeg synes, det kan være en rigtig god idé, hvis man har brug for at lukke verden ude.
    Men som Maria C også nævner, er der nogle andre ting, man lige skal overveje, når man er på en stævneplads. En ting er, at man skal kunne høre højtalere osv., men kan skal jo heller ikke lukke sig selv så langt ud fra omverdenen, at man slet ikke har nogen idé om hvad der foregår. Ligeledes skal man kunne høre, hvis der er nogen, der snakker til én eller hvis der sker et eller andet uventet; måske er der en der falder af e.l. smiley

• #4   19. jun 2015 Der er kun 3 (med mig) i min klasse så max 5 ryttere smiley har forælder og hjælper med som kan opdatere mig hvis der sker noget så det tror jeg at jeg vil gøre så smiley

• #5   20. jun 2015 men igen husk kun 1 for jeg ville som anden rytter være tosset hvis jeg så en ride med begge i, for så kan de sjældent rigtig fornemme om der kommer en bagfra og forsøger at komme uden om, og så resikere at man rammer ind i hinanden (blot et eksempel)..

• #6   20. jun 2015 Jeg rider med musik hele tiden. Jeg afspiller bare en playliste, og der er tydelig forskel på når jeg rider med, og når jeg rider uden. Jeg bliver mere afslappet, og har nemmere ved at styre hende rundt uden at blive irriteret på mig selv når hun, eller jeg, har sine dårlige dage.

Jeg ved ikke om man må til stævner, men hvis du må, ville det da klart være forsøget værd.

Held og lykke

• #7   20. jun 2015 Det hjalp rigtig meget, men desværre blev den ved med at falde ud så blev nød til at tage den ud...:/ Men der skal måske bare noget tape til næste gang :´D

Kommentér på:
Musik under opvarmning?

Annonce