{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
518 visninger | Oprettet:

Aflysning af stævner {{forumTopicSubject}}

Hm, nu kan jeg se at distriktsmesterskabet i ponydressur i distrikt 12 er aflyst. Angiveligt p.g.a. for få tilmeldinger (iflg. klubbens egen meddelelse på LIVE)
Men anmeldelsesfristen er slet ikke udløbet endnu!!!
Jeg kender indtil flere ryttere som ville have tilmeldt, men som af forskellige grunde ofte vælger at melde til i sidste øjeblik.

Det samme skete ved et C-stævne i påsken. - Aflyst p.g.a. for få tilmeldinger inden anmeldelsesfristens udløb!

Er det mon ny kutyme, at klubberne aflyser planlagte stævner inden anmeldelsesfristens udløb p.g.a. for få tilmeldinger?

Hvad kan rytterne så snart planlægge efter?

Jeg har fuld forståelse for at klubberne vælger at aflyse et stævne hvis det kommer til at give underskud p.g.a. for få tilmeldinger. Men det kan de vel ikke afgøre inden anmeldelsesfristen er udløbet?

Ville du ikke tænke dig om en ekstra gang inden du melder til hos en given klub, hvis du havde oplevet at de tidligere havde aflyst inden anmeldelsesfristens udløb (bortset naturligvis fra sygdom osv.)?

Og er det/bør det overhovedet være "lovligt"/rimeligt?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Aflysning af stævner
  • #1   17. maj 2015 Er det Gjern Rideklub som skulle afholde det stævne du nævner først?

C-stævnet i spring er aflyst

• #2   18. maj 2015 Ja, det er det.

Og det var jo ikke bare et lille stævne, men et distriktsmesterskab...
    Jeg håber distriktet tænker sig om en ekstra gang inden de tildeler mesterskaber til klubber som ikke har så meget erfaring i C-stævner

• #3   18. maj 2015 Gjern rideklub har stået uden bestyrtelse flere måneder så det er nok derfor smiley

• #4   18. maj 2015 Så længe er det heller ikke siden at proportionerne blev godkendt.
    Så det virker da mærkeligt at tilbyde rytterne tilmelding, når man ikke har en klubbestyrelse til at stå for stævnet. Træls for dem som har tilmeldt og betalt. De får jo ikke gebyret retur fra GO.
    Aflysningen er iøvrigt dateret til i morgen på GO, så jeg synes måske at hele systemet får nogle ridser i troværdigheden.

• #5   18. maj 2015 Det er jo menneskeligt at fejle smiley
    Men der er ingen bestyrelse, og de har nok taget munden for fuld ... Desværre

• #6   19. maj 2015 Talte til 32 starter på GO over 2 dage.
    Det ska gå rigtig godt, hvis der ska komme et acceptabelt antal starter, jeg tænker ca 100 på de 2 dage, ikke burde være usandsynligt.
    Men det udstråler ik professionalitet og overblik, at påtage sig det, når der ik er styr på tingene i selve klubben.
    Og jeg ville være obs på sån noget til næste gang, og vente til sidste dag.

Kommentér på:
Aflysning af stævner

Annonce