{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Stævnejakker (Hvad må man?)
  • #1   4. apr 2015 Er ret sikker på at man skal ride med stævnejakke til C-stævner, da der ligger nogle krav til hvordan jakken må se ud og ikke have på smiley

• #3   4. apr 2015 Okay bare fordi jeg hr set nogle som ikke bruger jake. smiley

• #5   4. apr 2015 Læs reglementet, der står hvad du har brug for at vide:)

• #6   4. apr 2015 Jeg vil mene du godt kan starte med nr. 1 jakke uden nogen form for brud på reglerne. Men nr. 2 ville jeg holde mig fra smiley

Fra spring reglementet
    Ridejakke: Obligatorisk. Farve: Ingen begrænsninger.
    E-, D- og C-stævner og E-, D- og C-klasser: Mørk, ensfarvet trøje eller klubtrøje tilladt i stedet for ridejakke med skjorte.
    Handsker: Tilladt. Ingen farvemæssige begrænsninger

Bemærk ordet "ridejakke" ikke stævne jakke, der er ingen specielt kode eller nr. For stævnejakker og de skal heller ikke godkendes som hjelme, derfor kan man bruge hvilken som helst anden jakke, dog uden hætte m.v smiley

Havde da selv sidste år til storehestedags ret store C-stævne ikke en stævnejakke på da den jeg havde bestilt endnu ikke var kommet hjem, så brugte jeg en ganske normal sort bluse med skjorte indenunder smiley
    Det var der ingen der sagde noget til eller bemærkede smiley

• #7   5. apr 2015 I dressurreglementet står der, at man til E-, D- og C-stævner er tilladt at ride med mørk trøje eller klubtrøje.

Hvis man synes ridejakker er dyre, så køb dem brugte - der kan spares mange penge smiley

Personligt synes jeg at det ser sjusket ud til C-stævner, og klubstævner fra LA og opefter, hvis man ikke har ridejakke, plastron og hvide handsker.
    Men kan godt forstå, at man til det ene årlige klubstævne man måske deltager i, ikke gider invisterer i en ridejakke.

Mvh Charlotte

Kommentér på:
Stævnejakker (Hvad må man?)

Annonce