{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.082 visninger | Oprettet:

Fra LA til LC {{forumTopicSubject}}

Forhåbentlig er der nogle kloge hoveder, der kan hjælpe mig lidt.

Hvis man starter en LA1, til fx 50 % (altså bare godkendt), uden at få placering, må man så godt gå ned og ride en LC3 (uanset hvor uretfærdigt og usportsligt det er)? Eller er det for stort et spring i sværhedsgrad? smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fra LA til LC
  • #1   27. okt 2014 der står intet i reglementet om at man ikke må gøre det

medmindre man selvfølgelig i forvejen er udklasset af LC3

OBS og en ekvipage må ikke starte LC3 og LA1 til samme stævne - man må ikke hoppe over en sværhedsgrad - håber du forstår

mvh Ponymor

• #2   27. okt 2014 OUT-regler-dressur

Udelukkelse
    Gælder for: Alle klasser

Ekvipagen har vundet det pågældende program/højere programmer 3 gange med minimum 65,000 %
    ELLER
    Ekvipagen har været placeret i højere programmer 5 gange med minimum 65,000%

Så det må man gerne..

• #4   27. okt 2014 Så vidt jeg ved er der ikke noget som hedder "godkendt" længere.

Hvis man ikke er udklasset jf. OUT, så kan jeg ikke se det usportslige i at ride LC, selvom man har redet en LA. De blot 50% vidner jo nok også lidt om at der var plads til forbedringer og man måske har startet den lige tidligt nok.

Jeg synes godt man med rette kan blive beskyldt for at være roset-rytter hvis man har redet en LA til over 60% og derefter rider en LC.

• #5   27. okt 2014 Så vidt jeg ved er der ikke noget som hedder "godkendt" længere.

Hvis man ikke er udklasset jf. OUT, så kan jeg ikke se det usportslige i at ride LC, selvom man har redet en LA. De blot 50% vidner jo nok også lidt om at der var plads til forbedringer og man måske har startet den lige tidligt nok.

Jeg synes godt man med rette kan blive beskyldt for at være roset-rytter hvis man har redet en LA til over 60% og derefter rider en LC.

• #7   27. okt 2014 Ditte : ej okay - tænkte lige ponyprogrammer - men det er så også først ved LA4 for hest at det er oppe i sværhedsgrad 2!

• #8   27. okt 2014 Mange tak for svar allesammen smiley

• #9   27. okt 2014 Ditte:
    Det er da ikke korrekt,, LC og lb'erne er sværhedsgrad 0 - la1, la2 og la3 er sværhedsgrad 1. La 4,5 og 6 er sværhedsgrad 2 og MB0, 1,2 og 3 er sværhedsgrad 3.

• #10   27. okt 2014 Men ja tilbage til emnet, så må du gerne hoppe ned til en LC, så længe du ikke går under outreglerne smiley

Kommentér på:
Fra LA til LC

Annonce