{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
854 visninger | Oprettet:

JBK {{forumTopicSubject}}

Hej folkens:)
Jeg sidder luge nu og ser JBK livestream og har lagt mærke til at mange ryttere nemt bliver sure på deres heste...
Fx. Rytter 28 (tror jeg det var) i den seneste klasse, faldt af pga. Hesten stoppede, og så tog hun tøjlen og rev (hårdt!) ned i den smiley Det var jo mindst lige så meget hendes skyld som hestens?

Kom gerne med din mening! smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  JBK
  • #1   14. okt 2014 Nu er det nemt at sidde bag skærmen og kommentere

Men syntes umiddelbart at de gør det meget godt .. :'D Specielt hende der havde problemer med hesten stejlede syntes hun håndterede det vildt godt

• #2   14. okt 2014 shit mand og jeg syntes det var halv dårlig ridning i går (hos nogle ryttere)
    og har læst om flere episoder som var endnu være efter følgene

jeg tror bare jeg holder mig væk fra JBK computer kiggeri for hvis folk syntes jeg lød hidsig igår (selvom jeg ikke var det ) såeee ja ups så tør folk ikke se mig hidsig smiley hehe (nej er ikke rødhåret)

og så ser jeg frem til lørdag aften hvor der forhåbentlig er noget pænt galla show smiley

• #4   14. okt 2014 Caroline: Siger jo bare jeg ikke syntes det er fair over for hesten smiley

• #5   14. okt 2014 Det var det bestemt hellere ikke .. :')

• #6   14. okt 2014 Synes at i sær pony rytterne var virkelig hårde mod ponyerne! Mange af dem der red var så ******* meget selv skyld i deres fejl og alligevel begynder de at blive sur på ponyen! smiley Selvfølgelig er det jo også vildt surt, at ponyen stopper foran springet eller river ned! smiley Men der er jo stadigvæk et par stykker der rider virkelig pænt og husket at rose hesten! smiley

• #7   14. okt 2014 Hvorfor må man nu ikke påpege tovtrækkeri med bidet, pisk på uretfærdige tidspunkter, og afstraffelse af hesten, for fald eller refusering?

• #8   14. okt 2014 Når det kommer til afstraffelse af en hest pga man selv laver fejl så JA, så er det hamrende nemt at side 'her hjemme bag en skærm' for det er og bliver for mig kun elendige ryttere der straffer hesten for fejl.
    Og det ville jeg heller intet have imod at sige lige op i hovedet på dem eller højt nok til selve stævnet.

Kommentér på:
JBK

Annonce