{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
648 visninger | Oprettet:

Stor hestedag {{forumTopicSubject}}

Hej nu ved jeg godt der lukket for til meldningen i år, men til næste år skal min miniature ha´ føl og så kunne jeg godt tænke mig at tage både mor og føl med, og kunne godt tænke mig at få bedømt mor og føl kan det lade sig gøre hvis jeg er alene om begge to ?
Samme spørgsmål med agility.

Eller er det bedre at kun at ha´ en af dem med?

Og hvad koster det at deltage ?

Kender godt transport reglerne.

Vil også meget gerne høre hvordan i oplevet at have føl/ungheste med, og hvad er ellers godt at vide når man har et føl med?

Har aldrig været på store hestedag med hest før smiley

Er glad for al den hjælp jeg kan få smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Stor hestedag
  • #1   18. aug 2014 Jeg skal til store hestedag i år med min miniature hoppe og hendes føl smiley Det er første gang jeg er afsted, og første gang de er afsted smiley

    Vi deltager i agility og bedømmelse om søndagen smiley
    Begge heste kan godt bedømmes, men mener du skal have en hjælper på banen, så der er en til at holde hver hest. Man noterer bare i "bemærkningsfeltet" når man tilmelder, at føllet også skal bedømmes. smiley

    Føllet er velkommen til at være på banen, mens mor deltager i agility - de er ikke med i konkurrencen, men de har lov at være der og rende ved siden af. Mit føl skal være med på banen, og han skal også bedømmes (y)

    Hvis jeg var dig, så ville jeg tage begge med og finde en som kunne hjælpe dig. smiley Føllet står i samme boks som moren, og der skal så vidt jeg husker ikke betales noget for den. Mener at jeg gav 450 kr for tilmelding smiley

    Skriv til mig efter d. 7 september og jeg skal fortælle dig alt om hvordan det var at have de kære små kræ med smiley


    profilbillede
  • #2   18. aug 2014 Hvor er de søde smiley min hoppe er også rød/hvid og håber føllet også bliver det.

    Jeg vil lige kontakte dig efter D. 7 og høre hvordan det gik smiley


Kommentér på:
Stor hestedag

Annonce