526 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Metode B4"
Metode B4
Hej alle HG'er. Jeg stiller på på søndag d. 5 Maj til. Jeg skal ride metode B4, men jeg forstår den simpelthen ikk. Er der en/nogle som vil forklare mig den grundigt og så jeg også kan forstår den. ...
Hej alle HG'er. Jeg stiller på på søndag d. 5 Maj til. Jeg skal ride metode B4, men jeg forstår den simpelthen ikk. Er der en/nogle som vil forklare mig den grundigt og så jeg også kan forstår den. ...
Skrevet af: AstridSørensen&Ponyerne - 28. apr 2013
metode B4
Hej hg Metode b3? Jeg skal ride b3 imorgen. Når man er fejlfri i 1. Fase må du så gå direkte til omspringningen, eller skal du tage en volte? - tak :-)
Hej hg Metode b3? Jeg skal ride b3 imorgen. Når man er fejlfri i 1. Fase må du så gå direkte til omspringningen, eller skal du tage en volte? - tak :-)
Skrevet af: Springrytter Katrine Daugaard Jørgensen - HIS - 27. okt 2012
metode B4
heej skal til stævne her på lørdag men har fuldstændig glemt hvad metode B4 nu er. nogen der kan hjælpe? :)
heej skal til stævne her på lørdag men har fuldstændig glemt hvad metode B4 nu er. nogen der kan hjælpe? :)
Skrevet af: §Diablo x Nanna§ B - 6. sep 2012
Spar penge på din forsikring
okt 2010
Følger: 16 Følgere: 1951 Heste: 5 Emner: 46 Svar: 210
Hvor i modsat til metode B3 hvor man må lave en volte
apr 2013
Følger: 12 Følgere: 12 Heste: 2 Emner: 1 Svar: 377
okt 2008
Følger: 140 Følgere: 134 Heste: 8 Emner: 68 Svar: 286
Er en springning opdelt i 2 faser. 1 fase er på mellem 6-9 spring, 2 fase er på mellem 4-7 spring. Er man fejlfri i 1 fase rider man videre i 2 fase. Mål i 1 fase er også start i 2 fase, husk derfor at du ikke må lave en volte når du er færdig med fase1, du skal ride direkte til næste spring, ellers får du fejl.
jan 2013
Følger: 89 Følgere: 75 Heste: 1 Emner: 263 Svar: 3.286
Metode B4