557 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Ponymåling Ponymåling

Hejsa! Da jeg aldrig har været til ponymåling før, og forhåbentlig skal det på søndag, men er der nogle der kan fortælle mig hvordan det foregår, hvor mange målere er der, bliver du kaldt ind, eller skal du bare gå til, er det i ridehallen og hvordan?

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte gardinskinner op i betonloft (Vidga ikea) 300 kr.
  • Tilstoppet toilet 1.000 kr.
  • Handyman to fit some blinds 1.000 kr.
  • Install shower mixer 500 kr.
  • Hænge gardiner op 500 kr.
  • Installere vaskemaskine 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ponymåling
  • #1   10. dec 2013 Når du ankommer til stedet skal du finde der hvor der bliver målt. Gå ind og sig hej og aflever din ponys pas. Hvis der er rigtig mange, kan det være i får et nummer ellers bliver i kaldt ind efterhånden.

Der er to målere som hver for sig måler din pony og bagefter så ser om de er enige, er de det bliver det skrevet i passet og så er din pony målt.

Husk det er ikke nogen "farlog" proces smiley det plejer at være hyggeligt og man kan altid få en snak med målerne hvis der er noget man er i tvivl om.

• #3   10. dec 2013 Får man en tid, eller noget? Jeg vil gerne have redet min på stedet inden, da han ellers godt kan være nervøs smiley

• #5   10. dec 2013 Ja, men problemet er jo bare at han ellers godt kan stresse lidt op, og være nervøs smiley

• #6   10. dec 2013 så kom i god tid og træk med den - da vi var til måling i sommers var der ikke mange tilmeldt og selvom der stod på GO at målerne ville skrive tilbage og give os en tid skete det ikke så vi mødte bare op

• #7   10. dec 2013 Jamen, det er ligesom stævner, han stopper ikke med at kigge før han rent faktisk bliver redet. Han er pisse sød at have med, men da jeg forventer at han ligger på kanten måske lidt for meget, så vil jeg virkelig ikke at han puster sig op, som han godt kan når han kommer smiley

• #8   10. dec 2013 Vi havde en pony, der lige var det største, den blev redet nogle timer om formiddagen og longeret oppe på stedet, indtil vi blev kaldt ind. Den var varm/småsvedig og så ret træt ud, men der var ingen problemer og den gik fint igennem. Så hvis den også tager det fint at blive longeret og så falder lidt ned, så anbefaler jeg at ride den derhjemme om formiddagen og longere den lidt på stedet hvor ponymålingen er :).

• #9   10. dec 2013 Det kunne også sagtens være en mulighed smiley

• #11   10. dec 2013 I og med du på dens profil skriver den er 154 med sko, så ved du jo godt den ikke bare er på kanten!

Stop nu med det snyderi!

Med venlig hilsen hende der har en DSP der også gik over mål og lærte at leve med det!

• #12   10. dec 2013 Jeg er på ingen måde ude på at snyde. Som sagt kan du ikke stille en hest/pony til måling vidst den er svedig eller træt. Som jeg også lige har skrevet til dig, har jeg valgt at stille ham til måling pga. salg, i håb om at kunne komme af med ham hurtigere. Jeg gider ikke diskutere, og hvis du vil diskutere, kan du skrive til mig privat. Jeg kunne på ingen måde drømme om at snyde. Jeg har veninde, hvis mor havde en hest, hun målte hjemmefra til 155, den blev målt til en måling som 146, og hun er sikker på at min også går igennem, og hvis den ikke gør, ærgerligt - så har jeg spildt 400 kr. Det er jo så mit eget problem. Synes du skal blande dig udenom mine valg.

Kommentér på:
Ponymåling

Annonce