Juleridt i Korsør *OPDATE* {{forumTopicSubject}}
Hej alle HG'ere
Som jeg skrev i et tidligere indlæg, er der et super hyggeligt juleridt gennem Korsør by her d. 1 dec. 2013 og jeg ville bare smide den opdate der er kommet på HN herind
Link til HN: http://www.heste-nettet.dk/forum/9/223780/223780/
______________Opdate kommet d. 30. oktober_____________
Halløjsa alle sammen !
Så er det ved at være 1. nov. og dvs. at der så småt kun er en md. til vi mødes til Korsørs årlige juleridt i det smukke julepyntede Korsør (man kan komme helt i julehumør på en solskinds dag hi)
Det er som altid GRATIS at deltage, det eneste i skal medbringe er et helt fantastisk julehumør og selvfølgelig en hest, hvis man vil ride ruten, du kan også bare trække en hest eller tage turen i hestevogn, det kan også være man som jeg husker fra sidste år nogle der havde lavet deres egen fine "menneskelige" hest med gående rytter
HER ER DET KUN FANTASIEN SOM SÆTTER GRÆNSER ;o)
Ruten er i år på 3.5 km og vil foregå i bymidten, da det er der, folk står og glæder til at se det flotte optog.
Vi mødes fra kl. 10 på den store trailer venlige P-plads bag Land & Fritid i Korsør, hvor der er tid til at sadle op og få sat det sidste julepynt på hest/rytter
Kl. 11.00 rider vi så ud fra pladsen og ned i byen på en hyggelig rute, der vil i år være kåring af bedste udklædte nede i gågaden, på en god stor plads, efter dette rider vi tilbage til Land & Fritid hvor det kommer til at stå i julehyggens tegn.
Der er varme æbleskiver og varmt kakao/kaffe/gløgg samt en lækker goodybags med flotte sponsorerede gaver til alle ryttere og mon ikke der også skulle være nogle gulerødder til hestene.
Vi glæder os som altid til at fylde Korsørs gader med flotte heste/ponyer med deres ryttere, iført en form for juleudklædning, og jeg siger det bare at det godt kan betale sig at gi den gas, og er man "kun" til en nisse hue (på hesten/rytteren) er det også helt iorden, vi skal bare ha en sjov og dejlig dag sammen.
SU. SENEST D. 29 NOV (af hensyn til indkøb)
Tilmeldingen kan ske i Land & Fritid i Korsør eller på butikkens tlf. nr. 33684191 hvis det er via sms på nr. 28576002 eller på mail vih@dlg.dk
KOM FRISK VI HAR 3.5 KM RUTE VI KAN FYLDE UD HO HO HO
Der er endnu ikke skrevet kommentarer
Juleridt i Korsør *OPDATE*