{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.207 visninger | Oprettet:

møllerens hestespark. {{forumTopicSubject}}

Hej ville høre om i kunne hjælpe mig jeg vil have mine heste over på hestespark, men ville høre jeg hvor i køber det og hvad i betaler for det for ville jo gerne købe det det billigste sted :)?

Så hvor er det billigst og købe møllerens hestespark ? smiley

TAK smiley

Venlige hilsen signe.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  møllerens hestespark.
  • #1   28. sep 2011 hvorfor vil du have den over på det foder? Har den brug for så meget stivelse?

• #2   28. sep 2011 Det er økonomisk grund og nej det ikke det jeg går ud fra men det som jeg kan høre på folk fungere deres heste fint på det så håber det går bliver i hvert fald nød til og prøve.

Hvad kender du da til det ? smiley

• #3   28. sep 2011 Jeg gav 122 kr pr. sæk(mener det var 20 kg) i min lokale foderbutik.. De sælger det vidst ret mange stedet smiley

Et godt fuldfoder, som alle heste vil spise..
    Jeg giver dog min rent havre, tilskudsfoder, betfor og lucerne nu, da det er en del billigere smiley

• #4   28. sep 2011 Du kan prøve at google det og finde forhandlere i dit område. Ved dog at en pony jeg kender har fået det, og den skulle have 3 kg om dagen for at være dækket ind, derfor kan det godt være det ikke kan betale sig i længden.

• #5   28. sep 2011 okay tak men jeg ville supplere op med vitamin og mineral blanding fra eggersman plus lucerne og masser af wrap. smiley

• #6   28. sep 2011 Det endte med at koste mig 8000kr i dyrlægeregninger. Derudover var hestene matet i pelsen. Der findes rigtig mange andre altarnativer i samme prisleje der har mindre stivelse i.

• #7   28. sep 2011 Hvad med at køb en tilskudsmusli der dækker din hest og så en masse wrap/hø. Måske en musli de kun skal have ca 100-200 gram af pr 100 kg hest? Det er det der har fungeret bedst for mig.
    Tjørnehøj og st. hippolyt har noget udmærket tilskudsfoder man bruger kun med wrap og evt lucerne.

• #8   28. sep 2011 broberg : hvorfor dyrlæge omkostningerne . ?

• #9   28. sep 2011 Fordi hesten blev meget syg af alt det stivelse de har stoppet i deres foder. Så med mindre din hest skal præstere et par timer om dagen, er det no go at bruge. Derudover skal den have 3kg af det for at være dækket i følge dem selv. Kan du ikke give din hest foder over minium 3 gange om dagen, så udnytter den ikke foderet. Igen penge ud af vinduet.

• #10   28. sep 2011 Hvad skete der med hesten ? Altså, hvordan reagerede den på foderet ?
    Jeg bruger det selv, blandet op med havre, da der står at det også kan bruges som tilskud .

• #11   28. sep 2011 Den blev bragende forfangen. Har du læst indholdsfortegelsen? De anbefaler ikke man suplere med andet end hø.

• #12   28. sep 2011 Okey . Jamen jeg tror da lige at finder mig et andet foder og skærer kraftigt ned på det den har tilbage af det . Puuuh, min hest er sq for dyr til det pjat . !

Tak for advarslen .

Jeg fik at vide at det var et udemærket foder .

• #13   28. sep 2011 Selv tak smiley Man skal virkelig have øjnene med sig, hård og dyr erfaring jeg selv har gjort mig.
    Foderet er som sådan ikke noget galt i, hvis din hest yder rigtig meget, men til hobby folket som prisen henvender sig til, er det ikke det rigtige foder.

• #14   28. sep 2011 Selv tak smiley Man skal virkelig have øjnene med sig, hård og dyr erfaring jeg selv har gjort mig.
    Foderet er som sådan ikke noget galt i, hvis din hest yder rigtig meget, men til hobby folket som prisen henvender sig til, er det ikke det rigtige foder.

• #15   28. sep 2011 Vi har travheste (og bruger dem til løb) de får hestespark og eggersmann high energy blandet sammen, halvt og halvt.. + wrap selvf.. men vores heste trives super på det foder.. og de elsker det.. vi har prøvet en masse forskelligt, men syns klart denne blanding er godt.. hvis de har pause el lign får de dog ikke high energi, men kun spark og wrap.. - ingen af vores har fejlet noget og de er blanke som ål...

• #16   29. sep 2011 Ihh så bliver jeg sku lige pludselig itvivel :s
    Ved du hvor meget stivelse der er i ?

• #17   29. sep 2011 Vi har kørt med møllerens hestespark i over fire år, og vores heste har aldrig været syge, både når de var i arbejde og når de ikke var har de altid været sunde og raske.
    foderet er et rigtig godt foder, og både hest og pony, fuldblod, varmblod, der har været opstaldet ved os, fodres med det, og vores egne naturligvis.
    Vores pony får et halvt kilo nu hvor der er græs og han er i middel arbejde. De eneste gange vi har haft dyrelæge på besøg var ved vaccination, så jeg forstår ikke hvordan din hest kan være blevet så syg.

Kommentér på:
møllerens hestespark.

Annonce