{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
279 visninger | Oprettet:

Jeg hader stævnelivet xD {{forumTopicSubject}}

Nogle gange hader jeg bare stævne livet! man kan resikere at ska pisse tidligt op eller først komme mega sent i seng. jeg er så en af de (u)heldig der altid for lov til at skal fandens tidligt op! aarrgghh! hader det.

Den nu smutter jeg hen til luckas og fodrer. øsnk mig held og lykke! (:


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Havehjælp 1.200 kr.
  • Samle et klædeskab 1.000 kr.
  • udskiftning af HFI relæ 1.500 kr.
  • Samling af et åbent ikea skab 860 kr.
  • Hækkeklipning 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Jeg hader stævnelivet xD
Kommentér på:
Jeg hader stævnelivet xD

Annonce