{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
323 visninger | Oprettet:

At miste en hest.. {{forumTopicSubject}}

Puha det er hårdt! :l

Min Lukas skal sælges, og er så godt som solgt.. Vi nåede ikke engang at sætte ham tilsalg herinde, før en havde forhørt sig og vidste han var tilsalg.. En rigtig sød ung pige, som lige har mistet sin hest, da den var meget gammel og næsten ikke kunne gå mere. Jeg VED han vil få det godt der, men det er bare så hårdt! :'/

Og min pony er halt på 3. måned.. Hun skal snart til scanning, og hvis det er det som dyrlægen tror det er, så bliver hun aldrig ridehest igen, og kommer måske heller aldrig til at gå rent - og være uden smerter.. Og hvis det er tilfældet, vil jeg ikke have en hest som går rundt med daglige smerter, bare fordi jeg ikke vil miste hende :s Håber alt det bedste på at der sker et mirakel!

Puha, har det virkelig skidt.. Det er bare ikke rart at sige farvel til nogen man elsker og holder så meget af..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  At miste en hest..
  • #1   7. mar 2012 Nej det er aldrig sjovt, men mon ikke at du må komme forbi og hilse på din solgte hest engang imellem smiley ?

    Ved godt at det er standart, men har din pony ondt på daglig basis, er det det bedste for hende. Og det er det der tæller. Det er synd at beholde hende af egoistiske grunde. Så tænk at hun har haft et godt liv.

    Held og lykke med salg og med dyrdokter besøg. Krydser fingre for at det ikke står for slemt til


Kommentér på:
At miste en hest..

Annonce