Blogger
17. apr 2010 Følger: 113 Følgere: 150 Heste: 13 Emner: 520 Svar: 2.168
Hvad skal jeg gøre med mit ben?! {{forumTopicSubject}}
Jeg har lidt et dilemma..
Min historie:
Jeg faldt af min hest for 3 år siden og fik en mindre knæskade.. (Jeg ved at det er verdens værste grund men hold det i en pæn tone tak!) Jeg gik ikke til lægen da jeg var igang med at ride hesten op til stævner og jeg vidste at min læge ville sige at jeg ikke måtte ride i et godt stykke tid.. Jeg red videre og mine smerter blev værre.. Men jeg skulle jo ride hesten op til stævner så jeg ignorerede smerterne..
Problemet er at mine smerter er så store nu at jeg hverken kan gå ordentligt, strække mit ben helt eller ride.. Jeg er så ked af at jeg ikke må ride, men jeg kan simpelthen ikke holde smerterne ud mere når jeg sidder på hesten.
Jeg har en tid til lægen d. 27/11 og skal have mit knæ tjekket der og skal forhåbentligt også have det scannet. For jeg er 100% på at der er noget som er flækket inde i mit knæ.
Mit dilemma er så at jeg skal på skiferie med min skole her i Januar og hvis jeg skal opereres går der nok et stykke tid før at det er min tur på listen.. Mit knæ når så ikke at heale på så kort tid og så kan jeg ikke stå på ski og ender nok med ikke at kunne være med til noget deroppe.. Jeg har tænkt på at bede min mor om lov til ikke at tage med og blive hjemme, for ellers skal jeg sidde og røvkede mig i en hel uge med dårligt knæ uden at kunne være med til noget.
Jeg ville bare gerne ud med det da det fylder rigtig meget i mit hovede og jeg ville egentlig lige høre jeres mening? Jeg ved at alle de beslutninger jeg har taget i den her tid har været rigtig dårlige og ja det er ris til egen røv det er jeg 100% klar over.
Undskyld den lange historie men jeg håber at i har haft overskud til at læse det igennem alligevel.
Undskyld hvis der er diverse stavefejl men dette emne er skrevet hurtigt og jeg har derfor ikke kigget det igennem for stavefejl.. Jeg bruger min iPhone og den er ikke så god til det der med at rette altid
Hold det i en pæn tone! Jeg ved at det er noget lort jeg har lavet med mit knæ og bare har ignoreret smerterne og arbejdet videre..
Blogger
Følger: 113 Følgere: 150 Heste: 13 Emner: 520 Svar: 2.168
maj 2006
Følger: 125 Følgere: 122 Heste: 12 Emner: 66 Svar: 1.714
Bandagering osv er ikke løsningen, og det gør kun ondt værre! Pause indtil lægen har givet grønt lys og er der noget der kan gøre et slemt knæ værre så er det ski, taler af erfaring så overvej det lige en ekstra gang
Blogger
Følger: 113 Følgere: 150 Heste: 13 Emner: 520 Svar: 2.168
Hvad skal jeg gøre med mit ben?!