4.065 visninger
|
Oprettet:
Suså Rideklub {{forumTopicSubject}}
Jeg er ny i området ved Glumsø og ku godt tænke mig at høre jeres erfaringer med Suså Rideklub (da jeg kan ride dertil, hvis det sku være). Hvad er det for en klub? Hvordan er stemningen og forholdene? Undervisningen? Specielt spring, ku jeg godt tænke mig at vide lidt om.
Og jeg er der også nysgerrighed med Højager rideudstyr, som ligger samme sted?
Så kom frisk, kom glad og fortæl =D
aug 2011
Følger: 70 Følgere: 64 Heste: 1 Svar: 383
Forholdene er gode og undervisning er vidst heller ikke værst.
Menneskerne er vidst også rigtig søde og god stemning
Og god aktivitet på stedet
maj 2004
Følgere: 76 Heste: 19 Emner: 255 Svar: 2.024
nov 2008
Følger: 13 Følgere: 9 Heste: 3 Svar: 141
Du kan læse inde på distrikt 4's hjemmeside: http://www.d4-drf.dk/151/
Og så evt. en lille artikel: http://www.tv2east.dk/artikler/susaa-rideklub-smidt-ud-af-forbund
Vil dog sige, at forholdene er lækre der ude (sidst jeg var der for 3-4 år siden)
apr 2011
Følger: 73 Følgere: 83 Heste: 6 Emner: 151 Svar: 1.903
aug 2011
Følger: 70 Følgere: 64 Heste: 1 Svar: 383
Sikke god noget svinsk noget dog!!!!!
(sorry mit sprog)
mar 2008
Følger: 49 Følgere: 49 Heste: 3 Emner: 34 Svar: 536
meget fine faciliteter med stor springbane og ridehus. synes stemningen var god og der er rigtig mange børn.
apr 2011
Følger: 73 Følgere: 83 Heste: 6 Emner: 151 Svar: 1.903
okt 2007
Følger: 215 Følgere: 183 Heste: 8 Emner: 52 Svar: 1.656
Jeg er selv juniorrepræsentant i bestyrelsen derude, så du kan bare skrive til mig hvis du vil vide noget omkring stedet
Jeg har min egen hest stående derude og kunne ikke tænke mig at have min heat stående andre steder
Vi har en fantastisk sammenhold derude og alle er velkomne og bliver taget pænt imod
Og det med de anklager, så er der IKKE mere i sagen!
Men til trådstarter, du skriver bare til mog, hvis du ønsker mere info og su må hjertens gerne få tlf. Nr på en kontakt person derud til
Vi har en super undervisning til alle niveauer, og nogle gode springhold med en god træner
Højager rideudstyr ligger på stedet, inde i vores hyggelige butik med alt hvad hjertet kan begære
Stemningen er så dejlig derude! Kom en tur forbi, og få dig en snak! Man fortryder det ikke
okt 2007
Følger: 215 Følgere: 183 Heste: 8 Emner: 52 Svar: 1.656
Kig evt. Mere på vores hjemmeside : www.susaa-rideklub.dk
jun 2011
Følger: 99 Følgere: 94 Heste: 2 Emner: 335 Svar: 636
Ponyerne var ustyrlige og undervisningen var heller ikke for god..
Og så var der en staldpige derude som var skyld i at jeg blev sparket og havde jeg ikke haft sikkerheds vest eller ridehjelm på kunne jeg være død!(Var 7 år)
Ville kigge efter en anden rideklub, da jeg helt klart ikke kan anbefalde Suså, men det er vel lidt smag og behag..
jan 2008
Følger: 173 Følgere: 142 Heste: 8 Emner: 42 Svar: 107
jun 2011
Følger: 99 Følgere: 94 Heste: 2 Emner: 335 Svar: 636
Jeg ''sviner'' ikke stedet til, men skriver min oplevelse af stedet, og hvis du kigger til sidst har jeg skrevet ''smag og behag''.
Folk må synes hvad de vil om stedet, men det må jeg da bestemt også.
Hun spurgte hvad vores mening/oplevelser var om stedet og jeg svarede... Så kan ikke se det store problem i at du bliver så tøsefornærmet over jeg skriver mine oplevelser derude fra.
Kan ikke nævne alle ponyerne/hestene som var der ude, da jeg gik der(Som sagt er det snart 12 år siden), men tror kun jeg kan huske ÉN god og rolig pony derude fra, som hed Indien.
Det var nok den eneste jeg følte mig tryk på, fordi den ikke bare løb afsted helt uventet.
Og hvis du læser efter(briller evt?), så skriver jeg ponyerne VAR ustyrlige! Det betyder på dansk, at det var dengang jeg gik der... Det betyder ikke de stadig er det.
Og som de andre skriver, så blev han anklaget for at tage på mindreårige, som også gør at jeg i hvertfald ikke skal i nærheden af det sted igen.
Om det passer eller ej kan jeg ikke sige, men noget blev han anklaget for.
Det er da godt for dig at du aldrig har haft et problem derude, men det betyder ikke at alle andre også skal kunne lide stedet, bare fordi du er så glad for det.
Ked af at sige det, men sådan er det altså..
Suså Rideklub