{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.165 visninger | Oprettet:

Sådan noget pis :( {{forumTopicSubject}}

Min kæreste røg på syghuset i lørdags og har ligget i respisator i 3 sage og kom så hjem idag, Så lovede min "veninde" a passe hestene.
Pludselig havde hun hentet dem hjem til hende, og sagde til hende a det nok var dumt da Finke render igennem/under hegnet hvis folden ikke er idiotikker som vores jordfold.
Hun kan ikke tåle græs osv skar det ud i pap for hende, for viste hendes jordfold bare er halmsnore..

Men hun skulle nok passe godt på sagde hun..

Og hva sker der så?
Hesten stikker under hegnet flere gange og idag har den så været ude på græsset i omkring 5 timer.. Så ringer hun a hesten ikke vil gå og er syg..

Har ik råd til dyrlæge behandlinger hvis hesten er forfangen og vi vil ikke sætte os i mere gæld for en pony vi har fået gratis (ved det lyder hårdt).

Så spurgte hendes veninde om hun måtte få den, jeg sagde ja og så ringede hun efter en dyrelæge..
Hesten havde høj puls samt rumlende mave.. Så dyrelægen gav hende smertestillende...

Er så sur og indebrandt, at når man stoler på at nogen passer ens dyr, at de så ikke holder øje med dem og tager de ting man siger alvorligt.. Min anden hest som også stod der må pludselig efter idag ikke stå der et minut længere.. Og jeg kunne jo ikke nå a finde en ny på 1 time..
Så hun red den hjem til mig her til aften og nu står min hyps alene og vrinsker... Den stakkel

Så det jeg har fået ud a at stole på en veninde er at jeg har mistet en hest samt har en meget stresset hest stående herhjemme.....

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sådan noget pis :(
Kommentér på:
Sådan noget pis :(

Annonce