{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
309 visninger | Oprettet:

Sarcoider {{forumTopicSubject}}

Hej.
Er der nogen herinde som ved om Sarcoider ved f.eks. hesten øje kan gå ind og påvirke hesten?
En af mine heste har fået en ved øjet, og jeg synes den har ændret sig, så jeg vil høre om nogle ved om det kan gå ind og påvirke hesten, når de sidder i f.eks. hoved/ved øjet.
Det skal lige siges at dyrlægen har været ude og konstatere at det er en sarcoide, men grundet placeringen er det slet ikke sikkert at den kan fjernes.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sarcoider
  • Dorte H
    Dorte H Tilmeldt:
    apr 2019

    Følger: 1 Følgere: 2 Svar: 210
    #1   15. apr Det kræver vist lidt flere detaljer - som f. eks. hvordan hesten virker påvirket, størrelse på/præcis placering af sarcoiden..?
    Jeg ville stille spørgsmålet til min dyrlæge, der både kender hesten og har undersøgt sarcoiden - vi herude kan kun gætte.


  • #2   19. apr Det kan vist udvikle sig meget alvorligt. Min Oldenborger havde een i et par år og jeg blev rådet til at prøve at fodre med Hippolyts Struktur E , efter et par måneder var den væk. Måske du skulle prøve det. Sarcoiden sad netop ved øjet og dyrlægen mente den kunne gro indad og blive en dødsdom. Håber din hest bliver ok.

Kommentér på:
Sarcoider

Annonce