{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
392 visninger | Oprettet:

Kamille K
Kamille K
Tilmeldt:
14. apr
Emner: 1

Kan ikke komme af med mine kaniner {{forumTopicSubject}}

Hej
Min kanin Coco fik fornyeligt 5 søde kaninunger som jeg har sat tilsalg på DBA, men der er kun en af dem der er blevet solgt, så nu har jeg 4 kaniner jeg ikke kan komme af med…
Har i nogle tips, websider osv. hvor/ hvordan jeg kan komme af med dem???


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kan ikke komme af med mine kaniner
  • #1   14. apr Giv dem væk. Eller aflevér dem på et internat smiley
    Penge får man sjældent for kaniner.


  • #2   14. apr Der er aalt for mange kaniner i dk, i forhold til efterspørgsel. Jeg ville tilbyde at give dem gratis væk, i nogle af frikanin grupperne på facebook. - Og undgå at kaninmor bliver gravid igen.

  • #3   16. apr Ligesom med katte, er der rigeligt med kaniner som andre også skriver. Så hvis man vælger at lade den type dyr få unger så bør man indstille sig på at beholde dem, hvis de ikke kan afsættes og gør så de ikke formere sig igen, f.eks ved at neutralisere dyret.

  • #4   i går kl. 01:42 Der mangler efterspørgsel, eller der er masser af dem. Så ingen vil gi penge for noget, man ka få smidt i nakken.
    Så du må vælge om du vil beholde dem, du har avlet noget der slet ikke er mangel på, ligesom katte.
    Eller prøve og gi dem væk.
    Når de når en vis str, blir de endnu mere uinteressante, for de fleste vil ha dem som små.
    Og man ska jo ku til byde kaniner et ordentligt liv og det er fx ikke i et bur på 3, sal.
    De ska ku løbe rundt, i en have, eller lejlighed


Kommentér på:
Kan ikke komme af med mine kaniner

Annonce