{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ADHD ??
  • #2   12. apr 2013 Der er jo mange forskelige slags ADHD, så det med at du har været damp agtig, behøver jo ikke have noget med det og gøre?
    og hvordan du forholder dig til det?, tjo altså det er jo stadig det samme liv du har levet med intil nu og du er jo stadig den samme person, dog kan nogen få "særbehandling" men det kommer an på personen og hvilken grad det er? smiley

• #3   12. apr 2013 Min søn er nu 11år. Han fik konstateret adhd,som syvårig. Diagnosen er noget man lige skal tygge på,når man får den. Du skal minde dig selv om at du nu har en diagnose,du er ikke tosset i hovedet eller andet,du har mulighed for at få noget hjælp.

• #4   12. apr 2013 Få lavet en blodprøve hos lægen og spørg særligt ind til mineralerne smiley folk med ADHD har vist særlig tendens til dårlig optagelse af visse mineraler som zink og magnesium. Nogle personer, herunder nogle jeg kender, har helt kunne droppe medicin og kunne tage en uddannelse ved at få et specielt kosttilskud som sørger for bedre optagelse af manglende mineraler

• #5   12. apr 2013 At få en diagnose er aldrig nemt og du skal have tid til at vænne dig til tanken, og også accepterer at du har en ADHD diagnose.

At du har ADHD betyder ikke at du nu er et dårligere menneske eller er skør, men at du nu ved hvorfor nogle ting måske har været svært og at du har været, som du selv skriver, damp-agtig....

Jeg synes du skal tage imod den hjælp du bliver tilbudt, og måske melde dig ind i http://www.adhd.dk/ - de kan også være behjælpelig med mange ting.

Jeg ønsker dig alt godt..

• #6   12. apr 2013 nu er jeg selv ADHD g er på Ritalin osv. Først vil jeg sige folk fortolker ADHD forkert, når de mener nogle er for livlige og løber på væggene, det er heeeelt forkert! Alle mennesker har ADHD, men nogle har bare i en svære grad, så der skal medicin, for du ikke dette, så er du lige så syg som alle andre alm. mennesker. ADHD indeholder mange ting, men det største problem er koncentrations besværet, da dette er vigtigt med hensyn til skole. Jeg tager kun medicin, når jeg er i skole, ellers gider jeg ikke.....

hvordan du forholder dig til det? du er født med det du kender ikke til noget andet, så du skal ikke forholde dig anderledes det jo ikke fordi du er syg eller noget i den forstand, du mangler bare nogle stoffer i hjernen, og hvis det forhindre din hverdag i noget for du noget medicin. BUM

dopemin er en af de vigtige stoffer vi mangler, hvilket man også kan få igennem sex og sport.

dog syntes jeg der for mange der for diagnosen i dag, da du faktisk diagnoser dig selv, mange lyver i dag for at få diagnosen, for at få vores Ritalin, hvilket er sørgeligt da vi der virkelig har problemer ikke bliver taget så seriøst mere. smiley

• #7   12. apr 2013 Jeg har en anden form for ADHD, min sygdom hedder ADD, som er den stille form for ADHD. Jeg har ikke ændret mig, er som jeg plejer at være, fik også min diganose for 1 år siden, og folk kan bedre forstå hvorfor jeg er som jeg er.. Tag ingen medicin.

• #8   12. apr 2013 Det giver mig en bedre forståelse for hvorfor jeg har vært og er som jeg er.
    Jeg har utrolig svært ved at holde fokus og hvis det ikke er ting som jeg er intra i at lave falder jeg hurtig fra.

Det giver bare så meget mere mening alt sammen.

Men det er osse et chok for mig ..

Kommentér på:
ADHD ??

Annonce