639 visninger
|
Oprettet:
ADHD ?? {{forumTopicSubject}}
Ja.. jeg har idag fået konsenteret adhd.. som næsten 20 årigt først..
Jeg har altid vært meget damp agtig, men bliver hest chorket over at få dette afvide.
hvordan forholder man sig til det?
aug 2011
Følger: 50 Følgere: 62 Heste: 2 Emner: 97 Svar: 1.943
og hvordan du forholder dig til det?, tjo altså det er jo stadig det samme liv du har levet med intil nu og du er jo stadig den samme person, dog kan nogen få "særbehandling" men det kommer an på personen og hvilken grad det er?
jan 2010
Følger: 15 Følgere: 13 Heste: 2 Emner: 3 Svar: 86
jun 2007
Følger: 143 Følgere: 139 Heste: 3 Emner: 66 Svar: 2.182
jun 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Svar: 1
At du har ADHD betyder ikke at du nu er et dårligere menneske eller er skør, men at du nu ved hvorfor nogle ting måske har været svært og at du har været, som du selv skriver, damp-agtig....
Jeg synes du skal tage imod den hjælp du bliver tilbudt, og måske melde dig ind i http://www.adhd.dk/ - de kan også være behjælpelig med mange ting.
Jeg ønsker dig alt godt..
jul 2007
Følger: 42 Følgere: 41 Heste: 1 Emner: 19 Svar: 268
hvordan du forholder dig til det? du er født med det du kender ikke til noget andet, så du skal ikke forholde dig anderledes det jo ikke fordi du er syg eller noget i den forstand, du mangler bare nogle stoffer i hjernen, og hvis det forhindre din hverdag i noget for du noget medicin. BUM
dopemin er en af de vigtige stoffer vi mangler, hvilket man også kan få igennem sex og sport.
dog syntes jeg der for mange der for diagnosen i dag, da du faktisk diagnoser dig selv, mange lyver i dag for at få diagnosen, for at få vores Ritalin, hvilket er sørgeligt da vi der virkelig har problemer ikke bliver taget så seriøst mere.
sep 2006
Følger: 54 Følgere: 50 Heste: 2 Emner: 941 Svar: 2.262
mar 2008
Følger: 81 Følgere: 78 Heste: 1 Emner: 262 Svar: 1.027
Jeg har utrolig svært ved at holde fokus og hvis det ikke er ting som jeg er intra i at lave falder jeg hurtig fra.
Det giver bare så meget mere mening alt sammen.
Men det er osse et chok for mig ..
ADHD ??